trendi na LinkedInu
Aktualno

Čas je za preboj: Spoznajte snovalce trendov na LinkedInu

Ali znate izkoristiti potencial LinkedIna za gradnjo močne osebne znamke? Pridružite se vrhunskim strokovnjakom, kot sta Jasmin Alić in Richard van der Blom, 22. maja 2024 v Ljubljani.

V Ljubljani bo v sredo, 22. maja, potekal prvi mednarodni LinkedIn dogodek, ki bo zbral priznane globalne in lokalne strokovnjake s področja LinkedIna. Med govorci bomo pozdravili Richarda van der Bloma, vodilnega svetovnega strokovnjaka za LinkedInove algoritme, Danijela Bićanića, prodajnega strokovnjaka in avtorja viralnih vsebin, Jasmina Alića, mojstra tekstopisja in znamčenja, ter Nejca Jamščka, vzhajajočo zvezdo slovenskega LinkedIna.

LI

To je izjemna priložnost, da se neposredno od strokovnjakov naučite, kako na omrežju zgraditi svojo osebno blagovno znamko, komunicirati s svojo ciljno skupino in povečati poslovni uspeh. Udeleženci bodo izvedeli, kako ustvarjati izjemno vsebino, ki pritegne pozornost, pisati prepričljive tekste in slediti najnovejšim trendom na platformi.

LinkedIn ni zgolj platforma za iskanje zaposlitve, ampak močno orodje za znamčenje, mreženje in poslovni razvoj – če le znamo izkoristiti ta potencial. Dogodek »Spoznajte snovalce trendov na LinkedInu« bo ponudil praktične vpoglede v strategije, ki jih lahko uporabite za izboljšanje svoje prisotnosti na LinkedInu, in razkril, kako lahko s pomočjo pravilnega pristopa izboljšate svoje poslovne rezultate.

»Vaša prihodnost na LinkedInu je v vaših rokah. Ne zamudite priložnosti za grajenje osebne znamke in širjenje poslovanja v tujino. Udeležba na tem dogodku bo vaša najboljša naložba leta,« sporočajo organizatorji in pozivajo: rezervirajte svoje mesto danes in se jim pridružite v sredo, 22. maja 2024 v Radisson Blu Plaza Hotelu v Ljubljani. Prijavite se lahko na mighty-events.com in uporabite kodo MM10.

Intervju

Marko Klemen
25. 05. 2024

Marko Klemen, kreativni direktor za vizualne zasnove v DROM agency, se rad obkroža z vsem…

Sem pripadnik generacije, ki še ni že od otroštva odraščala z vso to tehnologijo, tako da me novi trendi in nove funkcije še vedno zelo fascinirajo,…

Nermina Mašala Kelić
25. 05. 2024

Predsednica žirije letošnjega tekmovanja Sempler, ki nagrajuje najboljše medijske…

Segment, v katerem so družbena omrežja najbolj spremenila delo medijskih agencij, pa tudi vseh drugih, ki delujejo v marketingu, je intenzivna…

Jenni Field
22. 05. 2024

Z Jenni Field, eno od predavateljic na 26. Slovenski konferenci o odnosih z javnostmi, ki…

»V današnjih organizacijah ljudje želijo biti slišani. Želijo čutiti, da njihov glas šteje in da se njihove ideje upoštevajo.«

Naši avtorji