racuni
Aktualno

Čas je za evolucijo računov

Ker so računi, ki jih prejmemo na prodajnih mestih, tako ekološki kot tudi zdravstveni problem, je slovensko start-up podjetje Fin4Green razvilo mobilno aplikacijo noprintZ, ki omogoča digitalizacijo računov na prodajnem mestu.

Aplikacija ni omejena zgolj na eno trgovino, ampak jo lahko uporabljate na več kot 200 prodajnih mestih po Sloveniji, njena uporaba pa je preprosta. Na blagajni uporabnik pokaže kodo noprintZ, ki ki se nahaja v aplikaciji, in račun se v nekaj sekundah prikaže v telefonu. Tako so vsi računi shranjeni na enem mestu in so vedno pri roki. Prednosti aplikacije je v zabavnem videu povzel tudi stand-up komik Sašo Stare.

Za aplikacijo so dobili potrditev v Bruslju

Ekipa podjetja Fin4Green je v okviru prve in druge faze evropskega razpisa SME Instrument za svojo rešitev obakrat prejela potrditev v obliki pečata odličnosti. Razpis evropske komisije SME Instrument je namenjen malim in srednjim podjetjem, ki razvijajo inovativne projekte. »Neizmerno sem vesel, da smo zgradili ekipo, ki verjame v digitalizacijo in nesmiselnost tiskanih računov na prodajnem mestu. Da smo res na pravi poti, dnevno dobivamo potrditve uporabnikov, ki prejemajo digitalne račune, in tudi s strani trgovcev, ki storitev z veseljem ponujajo svojim kupcem,« pravi direktor podjetja Simon Kolenc in dodaja, da bodo svojo storitev razširili tudi v tujino.

racuni ap

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Naši avtorji