racuni
Aktualno

Čas je za evolucijo računov

Ker so računi, ki jih prejmemo na prodajnih mestih, tako ekološki kot tudi zdravstveni problem, je slovensko start-up podjetje Fin4Green razvilo mobilno aplikacijo noprintZ, ki omogoča digitalizacijo računov na prodajnem mestu.

Aplikacija ni omejena zgolj na eno trgovino, ampak jo lahko uporabljate na več kot 200 prodajnih mestih po Sloveniji, njena uporaba pa je preprosta. Na blagajni uporabnik pokaže kodo noprintZ, ki ki se nahaja v aplikaciji, in račun se v nekaj sekundah prikaže v telefonu. Tako so vsi računi shranjeni na enem mestu in so vedno pri roki. Prednosti aplikacije je v zabavnem videu povzel tudi stand-up komik Sašo Stare.

Za aplikacijo so dobili potrditev v Bruslju

Ekipa podjetja Fin4Green je v okviru prve in druge faze evropskega razpisa SME Instrument za svojo rešitev obakrat prejela potrditev v obliki pečata odličnosti. Razpis evropske komisije SME Instrument je namenjen malim in srednjim podjetjem, ki razvijajo inovativne projekte. »Neizmerno sem vesel, da smo zgradili ekipo, ki verjame v digitalizacijo in nesmiselnost tiskanih računov na prodajnem mestu. Da smo res na pravi poti, dnevno dobivamo potrditve uporabnikov, ki prejemajo digitalne račune, in tudi s strani trgovcev, ki storitev z veseljem ponujajo svojim kupcem,« pravi direktor podjetja Simon Kolenc in dodaja, da bodo svojo storitev razširili tudi v tujino.

racuni ap

493-494

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

peter scott
03. 08. 2022

Peter Scott, podpredsednik novih medijev in inovacij v družbi Warner Bros. Discovery,…

Kot medij moraš razumeti, kaj navijači pričakujejo od tebe in jim to tudi ponuditi. Nekateri želijo vsebine gledati na telefonu, drugi na televiziji…

zletalom
01. 08. 2022

Vsak, ki rad potuje, je na družbenih omrežjih verjetno že zasledil profil Z letalom na…

Najbolj preprosto lahko našo storitev pojasnimo tako, da gre za najem nekoga, ki organizira potovanje, ki pa se izvede samostojno. Sama namreč trdno…

Rod White
30. 07. 2022

Tako pravi Rod White, glavni direktor oblikovanja v podjetju TP Vision s sedežem v…

V običajnem vsakdanjem življenju obstaja jasna povezava s tem, koliko so ljudje pripravljeni plačati za določeno blagovno znamko iz ponudbe izdelkov…

Naši avtorji