racuni
Aktualno

Čas je za evolucijo računov

Ker so računi, ki jih prejmemo na prodajnih mestih, tako ekološki kot tudi zdravstveni problem, je slovensko start-up podjetje Fin4Green razvilo mobilno aplikacijo noprintZ, ki omogoča digitalizacijo računov na prodajnem mestu.

Aplikacija ni omejena zgolj na eno trgovino, ampak jo lahko uporabljate na več kot 200 prodajnih mestih po Sloveniji, njena uporaba pa je preprosta. Na blagajni uporabnik pokaže kodo noprintZ, ki ki se nahaja v aplikaciji, in račun se v nekaj sekundah prikaže v telefonu. Tako so vsi računi shranjeni na enem mestu in so vedno pri roki. Prednosti aplikacije je v zabavnem videu povzel tudi stand-up komik Sašo Stare.

Za aplikacijo so dobili potrditev v Bruslju

Ekipa podjetja Fin4Green je v okviru prve in druge faze evropskega razpisa SME Instrument za svojo rešitev obakrat prejela potrditev v obliki pečata odličnosti. Razpis evropske komisije SME Instrument je namenjen malim in srednjim podjetjem, ki razvijajo inovativne projekte. »Neizmerno sem vesel, da smo zgradili ekipo, ki verjame v digitalizacijo in nesmiselnost tiskanih računov na prodajnem mestu. Da smo res na pravi poti, dnevno dobivamo potrditve uporabnikov, ki prejemajo digitalne račune, in tudi s strani trgovcev, ki storitev z veseljem ponujajo svojim kupcem,« pravi direktor podjetja Simon Kolenc in dodaja, da bodo svojo storitev razširili tudi v tujino.

racuni ap

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji