cm
Aktualno

Captain Morgan ustvaril protikampanjo za pitje ruma

Pravzaprav ne gre za protikampanjo, ampak globalno opozorilo, naj ljubitelji ruma Captain Morgan tega ne pijejo preveč in naj bodo pri uživanju alkohola nadvse odgovorni.

Captain Morgan je javnost presenetil s svojo doslej največjo, globalno komunikacijsko akcijo za odgovorno pitje, pri kateri je sodeloval z večkrat nagrajeno pevko, tekstopisko in reperko Bree Runway. Ta poziva ljudi po vsem svetu, naj v rumu uživajo počasi in pijejo zmerno.

Runwayjeva je za kratek film predelala plesno skladbo iz 90-ih , Rhythm of the Night, v bolj počasen tempo, ki prav tako spodbuja ljudi k počasnemu srkanju. »Ritem noči«, kot se po slovensko imenuje skladba, sovpada tudi z iztočnico kampanje – »Uživaj počasi«.

Njihov cilj je, da do leta 2030 dosežejo milijardo potrošnikov z glavnim sporočilom o zmernosti pitja. Pevka je projekt komentirala: »Novi oglas za Captain Morgan dokazuje, da samo zato, ker je nekaj počasnejše, ne pomeni, da je manj prijetno. Manj alkohola ne pomeni manj zabave.« Samori Gambrah, globalna direktorica blagovne znamke Captain Morgan, pa je dodala: »Želimo uporabiti moč naše blagovne znamke in partnerstev, da odgovorno pitje postane družbena in kulturna norma.« Kampanja je namreč del širše zavezanosti znamke k odgovornemu pitju alkohola.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

m
20. 07. 2024

Kakšni pivci kave smo Slovenci? Smo veliki ljubitelji kofeinskih napitkov ali ne? In…

Naši avtorji