susan
Aktualno

Cannes Lions: Lev sv. Marka tokrat v roke Susan Hoffman

Leva sv. Marka, ki nagrajuje življenjsko delo posameznikov v oglaševalski industriji, bo letos prejela Susan Hoffman, glavna izvršna direktorica ameriške agencije Wieden+Kennedy.

Susan Hoffman se je pred 40 leti kot prva ženska in osma zaposlena pridružila agencijski mreži Wieden+Kennedy, ki danes zaposluje več kot 1500 ljudi. Wieden+Kennedy je bil ustanovljen leta 1982, njihov prvi naročnik pa je bila blagovna znamka Nike. Hoffmanova je tako zadnjih 40 let oblikovala kulturo Wieden+Kennedyja ter postavljala standarde za ustvarjalno odličnost in inovativno delo. Že nekaj let skrbi za kreativno vodenje in upravljanje vsakega kotička neodvisne mreže. Poznana je kot soustvarjalka nekaterih najbolj zapomnljivih oglasov naročnikov, kot so Levi's, Chrysler, Old Spice, Nike in drugi. Vodila je prvo eksperimentalno oglaševalsko šolo agencije »Wieden+Kennedy 12«, ki je bila ustanovljena leta 2004 in preko katere so izoblikovali mnogo danes najuspešnejših kreativnih talentov. Od leta 1982 je W+K na festivalu Cannes Lions osvojil 451 levov.

Nagrajenka v Cannesu postregla tudi s predavanjem

Philip Thomas, predsednik festivala Cannes Lions, je ob oznanitvi novice dejal: »Z veseljem podeljujemo letošnjega leva sv. Marka Susan Hoffman, pionirki kreativne industrije. Predstavlja ključno vodilno silo pri napredovanju industrije in ustvarjalnosti v zadnjih štiridesetih letih, njen impresiven opus pa odraža njeno edinstveno perspektivo in sposobnost izzivanja obstoječega stanja. Hoffmanova z ekipo uporablja ustvarjalnost kot silo napredka za ljudi, podjetja, družbo in svet. Na svoji poti je podpirala številne druge, iz njih izoblikovala vodilne talente in komaj čakamo, da jo pozdravimo na odru, na katerem bo delila svojo ustvarjalno pot z občinstvom festivala Cannes Lions.«

Hoffmanova bo stopila na oder mednarodnega festivala ustvarjalnosti Cannes Lions v petek, 23. junija, na katerem bo pred tem prejela tudi prestižno nagrado, ki jo vsako leto podelijo za življenjske zasluge na področju kreativnosti v oglaševalski komunikaciji. Nagrada je bila uvedena leta 2011, poimenovana pa je po kipu leva na Trgu svetega Marka v Benetkah, kjer se je leta 1954 odvil prvi festival Cannes Lions.

 

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji