bla
Aktualno

Cannes Lions: Bronasti lev za Go2Digital in Mediacom Zagreb

Hrvaški agenciji Go2Digital in MediaCom Zagreb sta bronastega leva v kategoriji podatkovne tehnologije prejeli za Pedigreejevo akcijo »Dogvertising«.

Projekt Dogvertising so razvili slovenska ekipa za blagovno znamko Pedigree Dentastix podjetja Mars ter agenciji MediaCom Zagreb in Go2Digital. Ustvarjalci akcije so razvili algoritem, ki je v realnem času prepoznal v bližini sprehajočega psa in signal izkoristil za predvajanje oglasov za pasje izdelke na zaslonih zunanjega oglaševanja. Algoritem je med drugim prepoznal tudi posebnosti psa, da bi mu lahko priporočal čim bolj relavanten izdelek.

»Projekt Dogvertising je izvrsten primer, kako lahko zelo enostavne ideje precej izboljšajo poslovanje. Če imamo v mislih, da je tretjina Hrvatov lastnikov psov, razvoj algoritma pomeni prikazovanje oglasa zgolj osebam v ciljni skupini, s tem pa se učinkovitost oglaševanja poveča kar za trikrat,« je povedala Maja Zorc, skrbnica blagovnih znamk skupine izdelkov hrane za male živali iz podjetja Mars, z regionalnim centrom v Ljubljani.

Dogvertising je druga nagrada za hrvaške agencije, prvo jim je priborila agencija Bruketa&Žinić6Grey v sodelovanju s slovenskim naročnikom Radgonske gorice

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji