mm
Aktualno

BalCannes z novimi tekmovalnimi kategorijami

Na Weekend Media Festivalu v Rovinju so organizatorji BalCannesa organizirali poseben večeren dogodek, na katerem so najavili odprtje nove sezone in predstavili novosti tekmovanja.

Organizatorji regionalnega tekmovanja kreativnosti BalCannes so v okviru 16. Weekend Media Festivala predstavili nove kategorije krizno komuniciranje, avtomobilizem in IT ter novo skupino mozaik pozitivnih sprememb.

»Tekmovanje bo letos zasijalo v še bolj tekmovalni luči in pokazalo na stanje v oglaševalski industriji Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije,« je uvodoma dejala Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvaškega združenja komunikacijskih agencij (HURA) in članica organizacijskega odbora BalCannesa, in dodala: »Z BalCannesom smo prisluhnili trgu in skupaj z nekaterimi najboljšimi strokovnjaki iz petih držav določili pravila BalCannesa, ki je usmerjen v napredek in prihodnost s prenovljeno strukturo kategorij in predpisov.«

15 kategorij v skupini tržni mozaik

Razložila je, da so v skupino tržni mozaik, ki izpostavlja poslovno plat projektov, dodali tri nove kategorije in tako jih je po novem kar petnajst. »Krizno komuniciranje bo združevalo projekte, katerih cilj je bil odziv na krizne situacije z zagotavljanjem informacij, podpore in usmerjanja prizadetemu prebivalstvu in drugim deležnikom. V kategoriji avtomobilizma nagrajujemo projekte, ki se osredotočajo na avtomobilsko industrijo, v kategoriji IT pa tehnološke inovacije,« je pojasnila.

Nova skupina: Mozaik pozitivnih sprememb

Prejšnja tekmovalna sezona BalCannesa je odsevala dejstvo, da so bili projekti usmerjeni predvsem v družbeno odgovorne projekte, zato so vzpostavili novo tekmovalno skupino, ki so jo poimenovali mozaik pozitivnih sprememb. Ta vsebuje dve tekmovalni kategoriji, in sicer zeleni vpliv (projekti, ki spodbujajo k okolju prijaznejšemu delovanju) ter skrb za družbo (prizadevanja, ki učinkovito spodbujajo k reševanju družbenih problemov).

Tudi do dve leti stare kampanje

Organizatorji BalCannesa so agencije in oglaševalce spodbudili k prijavi na tekmovanje tudi z informacijo, da je možno prijaviti kampanje, ki so bile izvedene v dvoletnem kvalifikacijskem obdobju, in sicer od 20. avgusta 2021 do 16. novembra 2023. Rok za zgodnje (cenejše) je 17. oktober 2023, rok za pozne prijave pa se zaključi 16. novembra 2023.

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji