mm
Aktualno

BalCannes z novimi tekmovalnimi kategorijami

Na Weekend Media Festivalu v Rovinju so organizatorji BalCannesa organizirali poseben večeren dogodek, na katerem so najavili odprtje nove sezone in predstavili novosti tekmovanja.

Organizatorji regionalnega tekmovanja kreativnosti BalCannes so v okviru 16. Weekend Media Festivala predstavili nove kategorije krizno komuniciranje, avtomobilizem in IT ter novo skupino mozaik pozitivnih sprememb.

»Tekmovanje bo letos zasijalo v še bolj tekmovalni luči in pokazalo na stanje v oglaševalski industriji Bosne in Hercegovine, Hrvaške, Severne Makedonije, Slovenije in Srbije,« je uvodoma dejala Dunja Ivana Ballon, izvršna direktorica Hrvaškega združenja komunikacijskih agencij (HURA) in članica organizacijskega odbora BalCannesa, in dodala: »Z BalCannesom smo prisluhnili trgu in skupaj z nekaterimi najboljšimi strokovnjaki iz petih držav določili pravila BalCannesa, ki je usmerjen v napredek in prihodnost s prenovljeno strukturo kategorij in predpisov.«

15 kategorij v skupini tržni mozaik

Razložila je, da so v skupino tržni mozaik, ki izpostavlja poslovno plat projektov, dodali tri nove kategorije in tako jih je po novem kar petnajst. »Krizno komuniciranje bo združevalo projekte, katerih cilj je bil odziv na krizne situacije z zagotavljanjem informacij, podpore in usmerjanja prizadetemu prebivalstvu in drugim deležnikom. V kategoriji avtomobilizma nagrajujemo projekte, ki se osredotočajo na avtomobilsko industrijo, v kategoriji IT pa tehnološke inovacije,« je pojasnila.

Nova skupina: Mozaik pozitivnih sprememb

Prejšnja tekmovalna sezona BalCannesa je odsevala dejstvo, da so bili projekti usmerjeni predvsem v družbeno odgovorne projekte, zato so vzpostavili novo tekmovalno skupino, ki so jo poimenovali mozaik pozitivnih sprememb. Ta vsebuje dve tekmovalni kategoriji, in sicer zeleni vpliv (projekti, ki spodbujajo k okolju prijaznejšemu delovanju) ter skrb za družbo (prizadevanja, ki učinkovito spodbujajo k reševanju družbenih problemov).

Tudi do dve leti stare kampanje

Organizatorji BalCannesa so agencije in oglaševalce spodbudili k prijavi na tekmovanje tudi z informacijo, da je možno prijaviti kampanje, ki so bile izvedene v dvoletnem kvalifikacijskem obdobju, in sicer od 20. avgusta 2021 do 16. novembra 2023. Rok za zgodnje (cenejše) je 17. oktober 2023, rok za pozne prijave pa se zaključi 16. novembra 2023.

Intervju

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

Naši avtorji