kmet
Aktualno

BalCannes: Še tretji finalist za Agencijo 101

Po tem, ko smo poročali, da se je Agencija 101 med finaliste izbora BalCannes uvrstila s projektoma »GastarbAIter« in »Burekuna«, se je v finale uvrstil še njihov tretji prijavljeni projekt: »Lepo je biti kmet«.

Kampanjo so zasnovali za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano, njen namen pa je spremeniti odnos do kmetovanja. Izhajali so namreč iz ugotovitve, da je v družbi še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Oglaševalska akcijo tako predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju, na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, so namreč poklic predstavili z različnih plati, obiskovalci portala pa lahko na njem spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Za Agencijo 101 so bile prijave na BalCannes očitno zelo uspešne, saj so v ožjem izboru vsi projekti, ki so jih prijavili, še vedno pa čakamo, če bo med finalisti še kakšen slovenski predstavnik.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji