kmet
Aktualno

BalCannes: Še tretji finalist za Agencijo 101

Po tem, ko smo poročali, da se je Agencija 101 med finaliste izbora BalCannes uvrstila s projektoma »GastarbAIter« in »Burekuna«, se je v finale uvrstil še njihov tretji prijavljeni projekt: »Lepo je biti kmet«.

Kampanjo so zasnovali za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano, njen namen pa je spremeniti odnos do kmetovanja. Izhajali so namreč iz ugotovitve, da je v družbi še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Oglaševalska akcijo tako predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju, na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, so namreč poklic predstavili z različnih plati, obiskovalci portala pa lahko na njem spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Za Agencijo 101 so bile prijave na BalCannes očitno zelo uspešne, saj so v ožjem izboru vsi projekti, ki so jih prijavili, še vedno pa čakamo, če bo med finalisti še kakšen slovenski predstavnik.

Intervju

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

Naši avtorji