kmet
Aktualno

BalCannes: Še tretji finalist za Agencijo 101

Po tem, ko smo poročali, da se je Agencija 101 med finaliste izbora BalCannes uvrstila s projektoma »GastarbAIter« in »Burekuna«, se je v finale uvrstil še njihov tretji prijavljeni projekt: »Lepo je biti kmet«.

Kampanjo so zasnovali za Ministrstvo za kmetijstvo, gospodarstvo in prehrano, njen namen pa je spremeniti odnos do kmetovanja. Izhajali so namreč iz ugotovitve, da je v družbi še vedno zakoreninjen slabšalni odnos do kmetovanja, zato želijo mlade spodbuditi k vpisu v programe s področja kmetijstva na srednješolskih, višješolskih, visokošolskih in univerzitetnih smereh.

Oglaševalska akcijo tako predstavlja poklic kmeta v vsem svojem sijaju, na vsebinskem portalu https://lepojebitikmet.nasasuperhrana.si/, so namreč poklic predstavili z različnih plati, obiskovalci portala pa lahko na njem spoznajo tudi zgodbe resničnih, uspešnih kmetov.

Za Agencijo 101 so bile prijave na BalCannes očitno zelo uspešne, saj so v ožjem izboru vsi projekti, ki so jih prijavili, še vedno pa čakamo, če bo med finalisti še kakšen slovenski predstavnik.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji