Atlantic Grupa in Mercator priskočila na pomoč ribogojnici Faronika
Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta in Mercator sta se povezala s sporočilom »Podpiramo lokalno« in pokazala svojo pripravljenost pomagati slovenskemu gospodarstvu, tokrat z odkupom posoških postrvi ribogojnice Faronika.
Neža Plestenjak
Zaradi koronakrize in posledičnih odpovedi naročil je ribogojnica izgubila del svojega trga. S sodelovanjem Atlantic Grupe in Mercatorja bodo zdaj ribe uporabljene za novi ribji namaz Argeta s posoško postrvjo, ki bo od septembra 2020 ekskluzivno na voljo v Mercatorju.
Urška Bizjak, direktorica ribogojnice, je pojasnila, da bi zaradi izgube trga podjetje kmalu zaplavalo v rdeče številke, saj so pred koronakrizo večji del njihovih kupcev predstavljali vrtci in šole iz vse Slovenije. »Atlantic Grupa z blagovno znamko Argeta nam je v ključnem trenutku ponudila sodelovanje, ki ji je na njihovo pobudo pridružil tudi Mercator. Ta pobuda je bila za nas popolno presenečenje in z veseljem smo se odzvali. Vendar za nas sodelovanje pomeni veliko več kot le trenutno rešitev iz zagate. Pomeni tudi potrditev zaposlenim in našemu skupnemu delu, da so naši izdelki dobri, da so iskani in da se tudi v težkih trenutkih lahko rodijo izjemna sodelovanja in nove priložnosti,« je povedala.
Pomoč hkrati pomeni poslovno priložnost
Da se »dober sosed izkaže v težkih časih«, se zavedajo tudi v Atlantic Grupi in Mercatorju. Podjetji sta prepoznali priložnost za pomoč pa tudi poslovno priložnost, saj ima novi Argetin namaz nedvomno tudi velik tržni potencial. V tej zgodbi pa gre za veliko več kot samo za razvoj novega okusa, kar dokazuje tudi to, da sta se obe podjetji odpovedali dobičku. »Najbolj pomembno je, da je izdelek na voljo po ugodni ceni vsem kupcem, ki bodo s svojim nakupom prav tako pomagali pri ponovnem zagonu in okrevanju lokalnega gospodarstva,« je izpostavil Tomislav Čizmić, predsednik Mercatorjeve uprave. Kot poudarja, so kupci vse bolj naklonjeni lokalnim izdelkom. »Mercatorjeva strategija temelji prav na dolgoročnih odnosih z lokalnimi in regionalnimi dobavitelji. Usmeritev v lokalnost in v domače blagovne znamke je ključna tako za razvoj slovenskih dobaviteljev in dobaviteljev v regiji kot za nadaljnji razvoj lokalne proizvodnje in skupnosti,« je povedal. Prav zato so v Mercatorju razvili platformo Moje znamke, ki najbolj priljubljenim domačim blagovnim znamkam prinaša nove tržne priložnosti in osvaja nove generacije kupcev.
Prepoznati moramo priložnosti
V današnjih časih je pomembno, da znamo prepoznati priložnosti, s katerimi lahko pomagamo pri ponovnem zagonu gospodarstva, predvsem na lokalni ravni, in na trgu ponudimo izdelke ali storitve, kot jih do zdaj nismo poznali. Kot dodaja Enzo Smrekar, podpredsednik Atlantic Grupe za delikatesne namaze, Donat Mg in internacionalizacijo, je pomembno spremljati hitro spreminjajoče okoliščine in sočasno prepoznati priložnosti za razvoj uspešnih zgodb. »Pri tem je dragoceno sodelovanje med slovenskimi podjetji – pa ne samo večjimi. Za uspešno reševanje resničnih gospodarskih problemov v državi je ključno sodelovanje med manjšimi in večjimi podjetji. Takšna sodelovanja lahko v lokalnih okoljih naredijo veliko pozitivnih spremememb, ohranijo službe, spodbujajo aktivno lokalno skupnost in predvsem ljudem vrnejo upanje v boljši jutri. Podpora slovenskemu lokalnemu okolju zato še naprej ostaja pomemben del strategije poslovanja Atlantic Grupe,« je sklenil.