Inspire App
Aktualno

Aplikacija, ki izboljšuje odnose s sodelavci in poslovnimi partnerji

V digitalni agenciji CNJ digital so pred časom za tuje podjetje z več tisoč zaposlenimi in poslovnimi partnerji razvili aplikacijo, namenjeno komunikaciji z B2B-deležniki (prodajalci na prodajnih mestih v Sloveniji in na Hrvaškem).

Zaradi odličnih rezultatov, dobre uporabniške izkušnje in kopice zadovoljnih uporabnikov so aplikacijo razširili in zdaj je pod imenom Inspire app na voljo tudi drugim podjetjem.

Kot pravi Mak Kordić, direktor agencije CNJ digital, gre za whitelabel mobilno aplikacijo z zalednim sistemom, ki je namenjena predvsem za uporabo v dveh primerih. Prvi je interna komunikacija v večjih podjetjih (pri čemer gre predvsem za vključevanje »non-desk workforce«, torej zaposlenih, ki ne delajo na računalniku, ampak v tovarni ali na terenu), drugi pa je eksterna komunikacija (na primer prodajnikov ali predstavnikov franšiz) v B2B- ali B2C-sektorju. Namenjena je vsem podjetjem, ki želijo prenoviti svoj način komuniciranja z zaposlenimi in poslovnimi partnerji.

Dokaz, da je »igričarsko« izobraževanje lahko zelo učinkovito

»Izhajali smo torej iz aplikacije, ki smo jo razvili za našega naročnika z namenom izobraževanja prodajalcev o izdelkih, ki so na voljo končnim kupcem. To pa nikakor ni vse. Uporabniki lahko znotraj nje berejo novice in se izobražujejo, sodelujejo pri tedenskih izzivih, vrtijo kolo sreče in se zabavajo z igranjem iger. Da bi povečali angažiranost, aplikacija vključuje sistem zvestobe, ki uporabnikom omogoča zbiranje točk za različne aktivnosti, te pa lahko zamenjajo za virtualne ali fizične nagrade,« pojasni Kordić. Z uporabo tega sistema lahko naročnik usmerja uporabnike na vsebino in poskrbi za zelo visok odstotek angažiranosti uporabnikov s ključnimi vsebinami.

Z rezultati so več kot zadovoljni, številke pa tudi govorijo v prid uspešnosti aplikacije. V celotni regiji Adriatik aplikacijo uporablja več tisoč uporabnikov, med katerimi v povprečju s tedensko kampanjo, povezano z blagovno znamko, dosežejo kar 78 odstotkov vseh registriranih uporabnikov. Ti preživijo in se aktivno angažirajo z vsebino v aplikaciji v povprečju 4 ure in 18 minut znotraj enega leta oziroma približno 22 minut vsak mesec.

V letu 2023 si je 69 odstotkov vseh uporabnikov s svojim znanjem in angažiranostjo priborilo vsaj eno praktično nagrado. V povprečju si lahko uporabnik privošči nagrado na vsake 4 mesece oz. čez 16 tedenskih izzivov. Frekvenco izzivov in raven nagrajevanja je mogoče prilagajati skrbniku aplikacije. Nakazuje pa na dejstvo, da je sprotno in »igričarsko« (ang. gamified) izobraževanje zelo učinkovito.

inspireapp1

V regiji Adriatik aplikacijo Inspire (www.inspireapp.net) uporablja že več tisoč uporabnikov.

Aplikacija, ki močno vplete uporabnike

»Kot eno od prednosti velja omeniti, da je onboarding novega uporabnika hiter in enostaven in v povprečju traja dobre 2 minuti od prevzema registracijske kode, ki jo lahko uporabniki prejmejo preko e-pošte in/ali SMS sporočila. Aplikacija je večjezična in ima možnost uporabe  v sistemih Android, iOS, ima pa tudi spletno različico, ki deluje kot PWA (Progressive Web App). Vse tri delujejo enako, kar uporabnikom omogoča dostop s katere koli naprave,« nekaj prednosti uporabe navede Blaž Blažinčič, vodja digitalnih projektov v agenciji CNJ digital.

Dodaja, da aplikacija preko administratorskega vmesnika omogoča pošiljanja e-poštnih sporočil, push notificationov in SMS-sporočil. »Ta imajo, gledano na odstotke, največji doseg. Preko tega vmesnika je prav tako mogoče v realnem času spreminjati vse vsebine aplikacije,« pravi in aplikacijo označi kot »izjemno orodje za vključevanje vseh ravni uporabnikov«. »Od domačega skladiščnika do lastnika partnerskega podjetja gradimo odnos in znanje o podjetju in portfelju izdelkov blagovnih znamk. Cilj je lahko velika količina informacij ali pa poglobljeno poznavanje slednjih – omejitev ni. Globoka angažiranost uporabnikov enostavno deluje: le od naročnika je odvisno, kakšne vsebine želi imeti za doseganje 'top of mind' pri uporabnikih.«

Prav zato, ker so aplikacijo uporabniki podjetja, za katero je bila primarno zasnovana, tako dobro sprejeli, so pomislili, da bi jo v podobni obliki ponudili še na trgu. Pri tem so jo še izpopolnili in dodali možnost dodatnih izobraževanj (tako imenovane masterclasse), shrambo dokumentov, odgovore na pogosto zastavljena vprašanja, med možnostmi pa navedejo še predstavitev blagovnih znamk podjetja, katalog izdelkov in še marsikaj.

»V CNJ digital z aplikacijo Inspire dokazujemo svojo predanost digitalni inovaciji in izboljšanju poslovnih procesov, ponujamo pa tudi priložnost za podjetja, ki želijo izkoristiti sodobne tehnologije za gradnjo močnejših in bolj dinamičnih odnosov s svojimi poslovnimi partnerji ali zaposlenimi,« še povesta sogovornika.

inspireapp2

Frekvenco izzivov in raven nagrajevanja je mogoče prilagajati skrbniku aplikacije.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji