mm
Aktualno

Alpro: »Ne potrebujemo hipsterskega marketinga, hvala!«

Alpro, pionir v proizvodnji izdelkov na rastlinski osnovi, se še naprej osredotoča na razvoj izdelkov in zavrača nove oglaševalske prijeme. Kako ohranjajo položaj vodilnega na trgu?

Blagovna znamka, ki potrošnikom ponuja rastlinske alternative mleka in mlečnih izdelkov, je ob 35. letnici obstoja še vedno na prvih mestih priljubljenosti v kategoriji veganskih različic mlečnih izdelkov, čeprav je trg mlečnih alternativ bistveno večji kot pred deset in več leti. »Res je, še vedno smo proti glasnemu oglaševanju, po drugi strani pa nam tudi moderno, hipstersko oglaševanje, ni všeč. Vodilni položaj na trgu ohranjamo tako, da se osredotočamo na kakovost izdelkov,« pravi Hedwig Borgers, globalni direktor za marketing veganskega oddelka družbe Danone, pod okrilje katere sodi znamka Alpro. »Lahko nam ponudite najbolj invaziven ali moderen, tiktokovski marketing, kar si ga lahko zamislite, a na koncu štejejo izdelki, ki jih ljudje kupijo in dajo v hladilnik, kakšnega okusa so in kako jih potrošniki doživljajo,« doda.

Dvakrat boljši kot druga največja znamka v kategoriji

Blagovna znamka Alpro je že šest let v lasti francoskega velikana Danone in nudi široko paleto mlečnih alternativ, vključno z rastlinskim mlekom, jogurti in sladicami. Po 35 letih obstoja še vedno ohranja močan položaj, lani pa je podjetje ustvarilo okoli 200 milijonov evrov prodaje, kar je dvakrat več kot Oatly, druga največja znamka v kategoriji.

Intervju

z
27. 07. 2024

Skodelice PolonaPolona ne potrebujejo posebnega opisa. Zagotovo ste že naleteli nanje,…

mm
25. 07. 2024

Žare Kerin in Futura DDB sta prejela svoj 13. in 14. Red Dot; tokrat med njimi Best of…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji