mm
Aktualno

Alpro: »Ne potrebujemo hipsterskega marketinga, hvala!«

Alpro, pionir v proizvodnji izdelkov na rastlinski osnovi, se še naprej osredotoča na razvoj izdelkov in zavrača nove oglaševalske prijeme. Kako ohranjajo položaj vodilnega na trgu?

Blagovna znamka, ki potrošnikom ponuja rastlinske alternative mleka in mlečnih izdelkov, je ob 35. letnici obstoja še vedno na prvih mestih priljubljenosti v kategoriji veganskih različic mlečnih izdelkov, čeprav je trg mlečnih alternativ bistveno večji kot pred deset in več leti. »Res je, še vedno smo proti glasnemu oglaševanju, po drugi strani pa nam tudi moderno, hipstersko oglaševanje, ni všeč. Vodilni položaj na trgu ohranjamo tako, da se osredotočamo na kakovost izdelkov,« pravi Hedwig Borgers, globalni direktor za marketing veganskega oddelka družbe Danone, pod okrilje katere sodi znamka Alpro. »Lahko nam ponudite najbolj invaziven ali moderen, tiktokovski marketing, kar si ga lahko zamislite, a na koncu štejejo izdelki, ki jih ljudje kupijo in dajo v hladilnik, kakšnega okusa so in kako jih potrošniki doživljajo,« doda.

Dvakrat boljši kot druga največja znamka v kategoriji

Blagovna znamka Alpro je že šest let v lasti francoskega velikana Danone in nudi široko paleto mlečnih alternativ, vključno z rastlinskim mlekom, jogurti in sladicami. Po 35 letih obstoja še vedno ohranja močan položaj, lani pa je podjetje ustvarilo okoli 200 milijonov evrov prodaje, kar je dvakrat več kot Oatly, druga največja znamka v kategoriji.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji