mm
Aktualno

Alpro: »Ne potrebujemo hipsterskega marketinga, hvala!«

Alpro, pionir v proizvodnji izdelkov na rastlinski osnovi, se še naprej osredotoča na razvoj izdelkov in zavrača nove oglaševalske prijeme. Kako ohranjajo položaj vodilnega na trgu?

Blagovna znamka, ki potrošnikom ponuja rastlinske alternative mleka in mlečnih izdelkov, je ob 35. letnici obstoja še vedno na prvih mestih priljubljenosti v kategoriji veganskih različic mlečnih izdelkov, čeprav je trg mlečnih alternativ bistveno večji kot pred deset in več leti. »Res je, še vedno smo proti glasnemu oglaševanju, po drugi strani pa nam tudi moderno, hipstersko oglaševanje, ni všeč. Vodilni položaj na trgu ohranjamo tako, da se osredotočamo na kakovost izdelkov,« pravi Hedwig Borgers, globalni direktor za marketing veganskega oddelka družbe Danone, pod okrilje katere sodi znamka Alpro. »Lahko nam ponudite najbolj invaziven ali moderen, tiktokovski marketing, kar si ga lahko zamislite, a na koncu štejejo izdelki, ki jih ljudje kupijo in dajo v hladilnik, kakšnega okusa so in kako jih potrošniki doživljajo,« doda.

Dvakrat boljši kot druga največja znamka v kategoriji

Blagovna znamka Alpro je že šest let v lasti francoskega velikana Danone in nudi široko paleto mlečnih alternativ, vključno z rastlinskim mlekom, jogurti in sladicami. Po 35 letih obstoja še vedno ohranja močan položaj, lani pa je podjetje ustvarilo okoli 200 milijonov evrov prodaje, kar je dvakrat več kot Oatly, druga največja znamka v kategoriji.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji