ai danes
Aktualno

AI-spiracija 2024 združuje inteligentno s koristnim

Danes se bo v Klubu Cankarjevega doma vse vrtelo okoli umetne inteligence. Pri Marketing magazinu namreč organiziramo dogodek, ki smo ga naslovili AI-spiracija 2024: Kako in kaj z umetno inteligenco v letu 2024.

Udeležence čaka pregled svetovnih AI-trendov, najuporabnejših AI-orodij ter primerov dobrih praks in AI-rešitev domačih podjetij. Več kot 15 tujih in domačih strokovnjakov s področja AI bo s konkretnimi primeri predstavilo današnji svet marketinga, ki je prežet z AI, in predstavilo delovanje in način »razmišljanja« AI. Odpravili bodo strahove in predsodke v zvezi z AI ter dokazali, da je vse skupaj bolj preprosto, kot si mislite.

1 dan, 3 sklopi, 15+ govorcev

Oder bo odprl sklop predavanj o AI-trendih. Strokovnjak za umetno inteligenco s Fakultete za elektrotehniko UL Simon Dobrišek bo »za zajtrk« postregel s spremembami ter pozitivnimi in negativnimi vidiki razvoja AI. Svetovne AI-trende in njihov vpliv na kreativnost in ocenjevanje del bo osvetlil Nicolas Huvé, operativni direktor pri Epica Awards. Za konec sklopa bo Andraž Štalec, direktor in soustanovitelj iz podjetja Red Orbit, obiskovalce popeljal čez evolucijo, transformacijo in eksplozijo umetne inteligence od znanstvene fantastike do neizogibne prihodnosti dela, predvsem na področju marketinga.

Orodja, s katerimi si lahko pomagamo

V naslednjem sklopu o AI-orodjih bodo obiskovalci spoznali različna orodja, s katerimi se da narediti več in bolje z manj truda. O GPT-orodjih in kako se z njimi pogovarjati brez (nepotrebnega) razočaranja bo govoril Matej Golob, soustanovitelj in vodilni partner v podjetju CorpoHub. Z Urošem Svenškom, vodjo digitala na Agenciji 101, bodo obiskovalci odkrivali, kaj se da početi z lastnimi marketinškimi AI-rešitvami in kaj se bo dalo v prihodnosti. Na predavanju konzultantke strojnega učenja Špele Poklukar iz podjetja Endava se bodo udeleženci seznanili z jezikovnimi modeli za generiranje vsebin in od bliže spoznali orodje LlamaIndex. Umetn(išk)o inteligenco in AI-orodja za vizualno ustvarjanje bo predstavil oblikovalec Luka Tišler. Uporabo AI v trženjskih raziskavah in pri analizi podatkov ter učinkovitost AI bo udeležencem približal Andraž Zorko, partner in direktor v podjetju Valicon.

Nas bo AI nadomestila?

Drugi sklop o AI-orodjih bo zaključila okrogla miza z naslovom »Ali nas bo AI nadomestila?«. V »boju« za svojo službo se bodo pomerili podizvajalec aka fotograf Primož Lukežič, predstavnica naročnika Kristina Gregorc aka vodja digitala in CX v Mercatorju in predstavnik agencijske strani Gašper Štern aka umetniški direktor v agenciji AV studio. Debato bo vodila novinarka Katja Štok.

Brez primerov dobre prakse ne gre

Zaključni sklop bo v luči AI-rešitev in uspešnih primerov iz prakse. Obiskovalci bodo lahko prisluhnili Igorju Pauletiču, soustanovitelju podjetja FrodX, ki bo s konkretnimi primeri predstavil optimizacijo, avtomatizacijo, personalizacijo in integracijo AI v CX. Živa Deu, vodja digitalne strategije v Atlantic Grupi, bo ovrednotila prednosti in nevarnosti uporabe AI pri znamčenju uveljavljenih znamk, kot je Argeta. Prihodnosti vplivnostnega marketinga in kako lahko AI pripomore k uspešnejšim kampanjam z vplivneži se bo posvetila Nika Kristina Butina, soustanoviteljica podjetja Epidemic. Dr. Martin Jakomin, podatkovni znanstvenik iz podjetja Outbrain, bo predstavil trende programatičnega oglaševanja, kjer AI igra ključno vlogo pri povezovanju spletnega občinstva z oglaševalci. Zakaj se moramo bati ljudi in ne umetne inteligence, bo v zaključnem predavanju odgovoril Boštjan Prijanovič, partner in direktor v agenciji New Moment.

Intervju

DavidVisenjak
15. 06. 2024

Perutnina Ptuj je z novim lastnikom, ukrajinskim podjetjem MHP, pred petimi leti dobila…

Prodaja in marketing zelo dobro sodelujeta, saj že v obdobju načrtovanja uskladimo marketinške cilje s prodajnimi. Gradimo organizacijo s skupnimi…

Amélie
08. 06. 2024

V četrtek so na SOF-u udeleženci med drugim lahko prisluhnili Amélie Ebongué,…

Bolj kot znamka izkoristi ta kreativni duh TikToka, bolj verjetno bo pritegnila pozornost občinstva in ustvarila pozitivno dojemanje blagovne znamke.

Vito Sedej
29. 05. 2024

Vito Sedej, mlajši tekstopisec v Agenciji 101, je eden od kreativcev, ki je v zadnjem…

»Pri delu v oglaševanju mi je najbolj všeč to, da ob tako razgibanem delu vsak dan zelo hitro mine. Najmanj pa to, da dan včasih mine prehitro.«

Naši avtorji