m
Aktualno

Agenciji Pristop še eno priznanje za projekt Truhoma

Truhoma nadaljuje z opaženostjo na tujih oglaševalskih prizoriščih. Tokrat je njihovo delo »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« dobilo bronasto nagrado na tekmovanju Creativepool 2023.

Na podelitvi letnih nagrad Creativepool 2023 v Londonu je dobrodelni projekt z umetno inteligenco »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« prejel bronasto nagrado. Na čelu projekta je Ana Lukner Roljić, njen agencijski partner v projektu pa je Pristop.

Projekt je prejel nagrado v kategoriji Wave (Inovacija). Namen te kategorije je slaviti dela z velikim vplivom, ki so narejeni s povsem novimi ali redko raziskanimi tehnologijami, mediji ali aplikacijami. Med 14 projekti v ožjem izboru so bili nagrajeni le trije in med njimi tudi Truhoma.

Veliko nagrado je prejela kampanja Fingerspelling agencije DEPT, ki predstavlja inovativen in pionirski pristop k poučevanju abecede znakovnega jezika.

Intervju

Življenje z znaMMkami
20. 05. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najbolj me navdušujejo ideje in znamke, ki se znajdejo na TAM-TAM-ovem Plaktivatu.

Beatrice Cornacchia
18. 05. 2024

»Zame je marketing znanost, zato ima vse, kar počnemo, lokalno analizo, ozadje, vpogled,…

TAK kolektiv
11. 05. 2024

Matic Lenaršič, Jernej Koželj in Janžej Marinč so oblikovalci, združeni v TAK kolektiv.…

Od vedno, tudi pred prevlado trenda trajnosti, smo usmerjeni v najbolj kakovostne rešitve v dani situaciji, s kar se da dolgo življenjsko dobo.…

Naši avtorji