m
Aktualno

Agenciji Pristop še eno priznanje za projekt Truhoma

Truhoma nadaljuje z opaženostjo na tujih oglaševalskih prizoriščih. Tokrat je njihovo delo »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« dobilo bronasto nagrado na tekmovanju Creativepool 2023.

Na podelitvi letnih nagrad Creativepool 2023 v Londonu je dobrodelni projekt z umetno inteligenco »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« prejel bronasto nagrado. Na čelu projekta je Ana Lukner Roljić, njen agencijski partner v projektu pa je Pristop.

Projekt je prejel nagrado v kategoriji Wave (Inovacija). Namen te kategorije je slaviti dela z velikim vplivom, ki so narejeni s povsem novimi ali redko raziskanimi tehnologijami, mediji ali aplikacijami. Med 14 projekti v ožjem izboru so bili nagrajeni le trije in med njimi tudi Truhoma.

Veliko nagrado je prejela kampanja Fingerspelling agencije DEPT, ki predstavlja inovativen in pionirski pristop k poučevanju abecede znakovnega jezika.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji