m
Aktualno

Agenciji Pristop še eno priznanje za projekt Truhoma

Truhoma nadaljuje z opaženostjo na tujih oglaševalskih prizoriščih. Tokrat je njihovo delo »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« dobilo bronasto nagrado na tekmovanju Creativepool 2023.

Na podelitvi letnih nagrad Creativepool 2023 v Londonu je dobrodelni projekt z umetno inteligenco »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« prejel bronasto nagrado. Na čelu projekta je Ana Lukner Roljić, njen agencijski partner v projektu pa je Pristop.

Projekt je prejel nagrado v kategoriji Wave (Inovacija). Namen te kategorije je slaviti dela z velikim vplivom, ki so narejeni s povsem novimi ali redko raziskanimi tehnologijami, mediji ali aplikacijami. Med 14 projekti v ožjem izboru so bili nagrajeni le trije in med njimi tudi Truhoma.

Veliko nagrado je prejela kampanja Fingerspelling agencije DEPT, ki predstavlja inovativen in pionirski pristop k poučevanju abecede znakovnega jezika.

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji