m
Aktualno

Agenciji Pristop še eno priznanje za projekt Truhoma

Truhoma nadaljuje z opaženostjo na tujih oglaševalskih prizoriščih. Tokrat je njihovo delo »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« dobilo bronasto nagrado na tekmovanju Creativepool 2023.

Na podelitvi letnih nagrad Creativepool 2023 v Londonu je dobrodelni projekt z umetno inteligenco »Ustvarjajte A.I. umetnost, ne vojne« prejel bronasto nagrado. Na čelu projekta je Ana Lukner Roljić, njen agencijski partner v projektu pa je Pristop.

Projekt je prejel nagrado v kategoriji Wave (Inovacija). Namen te kategorije je slaviti dela z velikim vplivom, ki so narejeni s povsem novimi ali redko raziskanimi tehnologijami, mediji ali aplikacijami. Med 14 projekti v ožjem izboru so bili nagrajeni le trije in med njimi tudi Truhoma.

Veliko nagrado je prejela kampanja Fingerspelling agencije DEPT, ki predstavlja inovativen in pionirski pristop k poučevanju abecede znakovnega jezika.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji