pristop
Aktualno

Agencija Pristop v vodenje podjetja aktivno vključuje mlajšo generacijo

Pristop je leto 2024 začel s pomembnimi spremembami v vodstvu: Primoža Pusarja je na mestu direktorja družbe Pristop nasledil Jernej Smisl, Ula Spindler pa vlogo direktorice integriranega tržnega komuniciranja predaja dolgoletnemu sodelavcu Žigu Glihi.

Kot pravijo v Pristopu, so v preteklem letu začeli s pomlajevanjem partnerske in vodstvene strukture podjetja, saj trdno verjamejo, da aktivno vključevanje mlajše generacije s svežimi idejami in pogledi v prihodnost predstavlja edini možni napredek. Tako sta se v preteklem letu lastniški strukturi kot mlajša partnerja pridružila Valerija Prevolšek in Lovro Gruden, zdaj pa Primož Pusar mesto direktorja podjetja Pristop prepušča Jerneju Smislu.

Pristop: MVP na parketu sprememb

Jernej Smisl (na fotografiji levo) ima več kot 15 let izkušenj v komunikacijskem sektorju in se je družbi Pristop pridružil leta 2022, ko je prevzel naloge direktorja za korporativno svetovanje. Pred prihodom na Pristop je opravljal vlogo globalnega direktorja marketinga v podjetju VIDAA USA, na NKBM je vodil strateški marketing in korporativno komuniciranje, še pred tem je bil direktor korporativnih odnosov v Pivovarni Laško Union. Svojo poklicno pot je začel v Evropskem parlamentu.

»Prevzem vodenja Pristopa jemljem kot velik izziv in odgovornost. Ni veliko podjetij na svetu, ki so uspela s konstantno rastjo v client service segmentu poslovati 30 let. Vendar recepti preteklosti niso vedno odgovor na izzive prihodnosti. Globalni poslovni in širši družbeni ekosistem se v tem obdobju nahaja v vrtincu sprememb, priča smo premikom tektonskih plošč. Naš fokus bo tudi v prihodnje na reševanju izzivov naših partnerjev, sem timski igralec in trudil se bom, da bo Pristop MVP na parketu teh sprememb,« ob prevzemu vodenja družbe sporoča Jernej.

Nov veter tudi na oddelku integriranega tržnega komuniciranja

Ula Spindler je direktorovanje oddelka predala Žigu Glihi (na fotografiji desno), ki je del Pristopovega vesolja skoraj sedem let. Doslej je opravljal naloge pomočnika direktorice za upravljanje naročnikov, svetoval pri projektih strateškega razvoja blagovnih znamk, komunikacijskih strategij in znamčenja. 20 in več letne izkušnje je pred Pristopom zbiral v Futuri DDB in OpenAd.net, v minulih letih je bil aktiven zlasti na področju trženja bančništva, zavarovalništva, avtomobilizma ter FMCG panoge.

Kot pravi, se zaveda odgovornosti, ki jo ta funkcija prinaša, in verjame, da bo skupaj z ekipo nadaljeval poslanstvo postavljanja standardov v panogi, »pri tem pa bomo še naprej zagotavljali izjemne rezultate za naše naročnike in partnerje. Hvaležen sem za podporo, ki jo že vrsto let prejemam od svojih nadrejenih in sodelavcev, in z navdušenjem se bom tudi v prihodnje loteval vseh novih projektov in izzivov naših naročnikov,« pravi.

Primož Pusar in Ula Spindler ostajata del Pristopovega vesolja, kot lastnika in uprava. Ula bo opravljala naloge članice uprave skupine in se bo osredotočala na strateški razvoj novih produktov in širitev poslovanja doma in v tujini. Primož bo opravljal funkcijo izvršnega direktorja Skupine Pristop in se bo kot vodilni partner skupine primarno posvetil strateškemu razvoju družbe.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji