krof
Aktualno

800.000 krofov od »debelega četrtka« do pusta

Današnji dan bo nedvomno v znamenju pusta in krofov, kljub temu pa so nam v Mlinotestu povedali, da se krofi ne prodajajo kar »sami od sebe«.

Pogovarjali smo se s Tončko Mavrič, specialistko za marketing v Mlinotestu, ki pravi, da so krofi tradicionalna pustna sladica, brez katere si pusta skorajda ne moremo predstavljati. »V potrošnikovi miselni predstavi pusta je namreč poleg mask trdno usidrana tudi podoba krofa. Iz tega stališča bi lahko pričakovano menili, da se krofi prodajajo 'sami od sebe' in da marketinška spodbuda ni potrebna, vendar pa ima ravno v tem času strateško zasnovana marketinško-komunikacijska podpora največjo težo,« pravi in doda, da Mlinotest že leta del svoje celostne podobe gradi tudi na pojavnosti v času pusta – preko svojega Carja med krofi.

Povpraševanje se povečuje

Izvemo, da se povpraševanje po Mlinotestovih krofih iz leta v leto povečuje, ne samo ob pustnem času, temveč tudi med letom. To nakazuje, da Slovenci vedno več krofov pojemo tudi izven pustnega časa. Čez leto v Mlinotestu ocvrejo okoli 4 milijone krofov, od tega ocenjujejo, da so jih letos samo v zadnjem mesecu pred pustom ocvrli okoli 1,7 milijona, kar je nekaj več kot lani. »Konkretno od 'debelega četrtka' do pusta prodamo okoli 800.000 krofov, pri čemer najbolj izstopa prav pustni torek, ko prodamo okoli 200.000 krofov,« pove sogovornica.

Pri proizvodnji krofov sledijo trendom – poleg klasičnega krofa z mareličnim polnilom imajo v ponudbi tudi krof z vaniljevim polnilom, že dobri dve leti pa tudi veganski krof z mareličnim polnilom, ki s posebej prilagojeno recepturo sledi novim prehranskim trendom in zadovoljuje tudi želje najbolj zahtevnih potrošnikov. »Izmed vseh različic krofov pa kupci v Sloveniji še vedno najraje posežejo po krofu z mareličnim polnilom. Naš Car med krofi, ki ga odlikuje mehka in puhasta sredica, bogato marelično polnilo in nežen sladkorni posip, pa poleg naših zvestih kupcev prepriča tudi strokovnjake na Gospodarski zbornici Slovenije, ki so mu letos podelili že deveto zlato medaljo kakovosti za odlično svežo slaščico,« še pove Tončka Mavrič.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji