krof
Aktualno

800.000 krofov od »debelega četrtka« do pusta

Današnji dan bo nedvomno v znamenju pusta in krofov, kljub temu pa so nam v Mlinotestu povedali, da se krofi ne prodajajo kar »sami od sebe«.

Pogovarjali smo se s Tončko Mavrič, specialistko za marketing v Mlinotestu, ki pravi, da so krofi tradicionalna pustna sladica, brez katere si pusta skorajda ne moremo predstavljati. »V potrošnikovi miselni predstavi pusta je namreč poleg mask trdno usidrana tudi podoba krofa. Iz tega stališča bi lahko pričakovano menili, da se krofi prodajajo 'sami od sebe' in da marketinška spodbuda ni potrebna, vendar pa ima ravno v tem času strateško zasnovana marketinško-komunikacijska podpora največjo težo,« pravi in doda, da Mlinotest že leta del svoje celostne podobe gradi tudi na pojavnosti v času pusta – preko svojega Carja med krofi.

Povpraševanje se povečuje

Izvemo, da se povpraševanje po Mlinotestovih krofih iz leta v leto povečuje, ne samo ob pustnem času, temveč tudi med letom. To nakazuje, da Slovenci vedno več krofov pojemo tudi izven pustnega časa. Čez leto v Mlinotestu ocvrejo okoli 4 milijone krofov, od tega ocenjujejo, da so jih letos samo v zadnjem mesecu pred pustom ocvrli okoli 1,7 milijona, kar je nekaj več kot lani. »Konkretno od 'debelega četrtka' do pusta prodamo okoli 800.000 krofov, pri čemer najbolj izstopa prav pustni torek, ko prodamo okoli 200.000 krofov,« pove sogovornica.

Pri proizvodnji krofov sledijo trendom – poleg klasičnega krofa z mareličnim polnilom imajo v ponudbi tudi krof z vaniljevim polnilom, že dobri dve leti pa tudi veganski krof z mareličnim polnilom, ki s posebej prilagojeno recepturo sledi novim prehranskim trendom in zadovoljuje tudi želje najbolj zahtevnih potrošnikov. »Izmed vseh različic krofov pa kupci v Sloveniji še vedno najraje posežejo po krofu z mareličnim polnilom. Naš Car med krofi, ki ga odlikuje mehka in puhasta sredica, bogato marelično polnilo in nežen sladkorni posip, pa poleg naših zvestih kupcev prepriča tudi strokovnjake na Gospodarski zbornici Slovenije, ki so mu letos podelili že deveto zlato medaljo kakovosti za odlično svežo slaščico,« še pove Tončka Mavrič.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji