hisense ces
Aktualno

31 nagrad za Hisense na sejmu CES 2024

Na sejmu zabavne elektronike CES 2024 v Las Vegasu je blagovna znamka Hisense osvojila rekordnih 31 nagrad vplivnih tehnoloških medijev in potrošniških organizacij. Največkrat nagrajen je bil televizor serije 110 UX s šestnajstimi nagradami.

Poleg televizorjev ULED X TV in Laser TV, skupaj z rešitvami, kot je platforma ConnectLife, je Hisense na sejmu razstavljal najnovejše tehnološke dosežke in koncepte, ki ponazarjajo, kako ta znamka brezhibno povezuje potrebe potrošnikov s tehnologijo, temelječo na uporabniških scenarijih.

ces1

Naprave, ki zabavajo in lajšajo opravila

Hisensov razstavni prostor je vključeval igralno območje, ki prikazuje izboljšanje igralne zmogljivosti preko izdelkov, kot sta televizor in igralni monitor z ukrivljenim zaslonom. Tehnologija navidezne resničnosti tako kot tudi naprave AR/VR ponujajo rešitve za izobraževanje, usposabljanje in druge scenarije. Canvas TV območje prikazuje edinstveno ravnovesje mešanja tehnologije z umetnostjo in personalizacijo. Future of Smart Kitchen (oz. prihodnost pametne kuhinje) izboljšuje način, kako se potrošniki lotevajo priprave obrokov z uvedbo tehnologij, ki dajejo prednost udobju in natančnosti. Hladilnik lahko na primer poenostavi vsakodnevna opravila tako, da hrani inventar hrane in ponuja izbrane recepte, posodo pa lahko enostavno očistite v pomivalnem stroju, kar uporabnikom prihrani čas in olajša pripravo okusnih jedi.

ces2

Dragocena priložnost za predstavitev tehnoloških inovacij

»Kot največja in najvplivnejša letna razstava tehnologije potrošniške elektronike na svetu je CES dragocena priložnost, da predstavimo svoje tehnološke inovacije in raziščemo razvojno smer industrije. V prihodnosti bomo še naprej izvajali inovacije, ki temeljijo na scenarijih, spodbujali napredek zaslonske tehnologije in potrošnike navduševali z visokokakovostnimi izdelki,« so povedali v Hisensu in dodali, da v prihodnosti ostajajo zavezani raziskovanju tehnologije, s ciljem zagotoviti potrošnikom visokokakovostne izdelke in storitve.

Intervju

Paddy Carberry
11. 01. 2025

S Paddyjem Carberryjem, globalnim vodjo marketinga za Guinness, smo se pogovarjali, kako…

»Šport ima neverjetno sposobnost, da združuje ljudi zaradi skupnih strasti,« pravi Paddy Carberry.

Življenje z znaMMkami
06. 01. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u. Naši sogovornici sta tokrat…

»Klišejsko, vem, ampak največja marketinška poteza vseh časov je po mojem mnenju zagotovo Coca-Cola in Božiček. Zaradi te marketinške poteze nas…

Mojmir Šiftar
23. 12. 2024

Osrednji intervju v tokratni prilogi KuhaMMo smo namenili Mojmirju Šiftarju, chefu, ki…

Pen Klub je moj »zen garden« ali oaza miru. Tam lahko sprostim vso svojo kreativnost in resnično imam proste roke, da ustvarjam po svoji želji.

Naši avtorji