donat
Aktualno

30-dnevni program Donat Imuno za krepitev imunskega sistema

Blagovna znamka Donat je v prostorih Atlantic Grupe predstavila brezplačni program Donat Imuno, katerega glavni cilji so izboljšanje prehranskih navad, spodbujanje normalnega delovanja prebave in normalnega delovanja imunskega sistema.

Program, ki se začne 3. oktobra, so predstavile Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja za Donat, nutricionistka Kristina Aralica Tušak ter ambasadorka programa Simona Fabjan. Razložile so, da se lahko zainteresirani prijavijo na 30-dnevni program na njihovi spletni strani ali znotraj mobilne aplikacije Donat, izvajajo pa ga lahko kar sami doma.

80 odstotkov celic imunskega sistema je v prebavi

Kot pravijo pri Donatu, se kar 80 odstotkov celic našega imunskega sistema nahaja v prebavi in zato je zdrav prebavni sistem središče imunosti. Donat želi kot strokovnjak na področju zdrave prebave pozitivno vplivati na zdravje kupcev in zaradi tega kot dodatno aktivnost zasnovali brezplačni 30-dnevni program Donat Imuno. Ta vključuje vključuje 30-dnevni jedilnik z recepti, nasvete za krepitev imunskega sistema in priporočen vnos Donata v podporo delovanju prebavnega sistema, sestavine za krepitev odpornosti, predloge za zmerno telesno aktivnost ter protistresne tehnike za upravljanje stresa. Pri snovanju programa je sodelovalo sedem strokovnjakov, udeležencem pa bo v času izvajanja programa na voljo tudi dodatna podpora znotraj Facebookove skupine in na spletni strani.

Marketinški vidik programa Donat Imuno

Klavdija Vidic, direktorica marketinga, raziskav in razvoja za Donat, je za bralce MM razložila, da ima program dva marketinška cilja. »Po eni strani je to del družbene odgovornosti, saj ljudi ozavešča o zdravi prebavi in jih uči zdravega načina življenja, po drugi strani pa potrošnike vabimo k stiku z izdelkom, saj ga nekateri preko programa poskusijo prvič, ker so bili pred tem nepozorni na naše oglase.  170.000 ljudi, ki so z nami prišli v stik preko preteklih programov in s katerimi gradimo ter ohranjamo odnose, ne nazadnje ni zanemarljiva baza.«

donat

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji