radenska3
Opaženo

Žejna življenja že 12.000 let

V agenciji Herman & partnerji so za Radensko Naturelle zasnovali novo oglaševalsko akcijo.

Kratek opis akcije: Po besedah ustvarjalcev akcije z njo nazdravljajo življenju z negazirano naravno mineralno vodo najvišje svetovne kakovosti, »z najbolj čistim izdelkom narave, ki se po hidrogeoloških raziskavah že 12.000 let zbira globoko pod Radenci«.

»Kako nastaja ta naravni vodni biser? Radenska Naturelle se oblikuje s počasnim pronicanjem padavinske vode skozi številne zelo težko prepustne plasti zemlje, kjer se prefiltrira in obogati z naravnimi minerali. Nato, ujeta v svojem svetu, v popolni temi, popolnoma zaščitena pred zunanjimi vplivi, nedotaknjena in prvobitno čista, zopet začuti žejo po življenju. Neizmerno željo, ki jo žene vedno višje, v prepoznavne oblike povratnih steklenic ali plastenk in z vsem poznano rožnato etiketo. V naš svet. Da jo pijemo, uživamo njene blagodejne učinke na svoje telo in jo ponesemo v življenje, o čemer govori tudi televizijski oglas. Ker voda je življenje, saj približno 60 odstotkov človeškega telesa sestavlja prav voda. Zato je tudi čisto v naši naravi, da smo ves čas žejni življenja,« pripovedujejo snovalci akcije.

Alcija poleg kakovosti in porekla Radenske Naturelle promovira predvsem zdrav življenjski slog in spodbuja pitje vode – »najbolj naravne in zdrave pijače, ki pomaga odžejati našo žejo po dobrem počutju«. To počnejo tudi z izobraževalnim spletnim mestom in nagradno igro #ŽejniŽivljenja, ki na družbenih omrežjih širi pozitivne poglede ter žejo po življenju, ki je, kot pravijo, v pravih količinah zdrava za vsakogar. Podobno priporoča Evropska agencija za varnost hrane (EFSA), da naj bi vsaka odrasla oseba na dan v svoje telo vnesla vsaj dva litra vode.

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, oprema prodajnih mest, spletno mesto, družbena omrežja

Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ajda Keuschler in Ivana Fočić

Kreativni direktor: Miha Bevc

Tekstopisec: Maj Kelenc

Direktorica naročnika/projekta: Arin Gašperin

Vodja projekta: Juš Šoltes

Umetniški direktor: Tim Rebol

Oblikovalka: Ewa Bogataj

Upravljavka družbenih omrežij: Tjaša Podojstršek

Produkcija: Nora

Režiser: Bruno Ankovič

Medijska agencija: Direct Media

Piar podpora: Natalija Kreft-Lovrenčec in Hana Vidic

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji