Žejna življenja že 12.000 let
V agenciji Herman & partnerji so za Radensko Naturelle zasnovali novo oglaševalsko akcijo.
Radenska
Kratek opis akcije: Po besedah ustvarjalcev akcije z njo nazdravljajo življenju z negazirano naravno mineralno vodo najvišje svetovne kakovosti, »z najbolj čistim izdelkom narave, ki se po hidrogeoloških raziskavah že 12.000 let zbira globoko pod Radenci«.
»Kako nastaja ta naravni vodni biser? Radenska Naturelle se oblikuje s počasnim pronicanjem padavinske vode skozi številne zelo težko prepustne plasti zemlje, kjer se prefiltrira in obogati z naravnimi minerali. Nato, ujeta v svojem svetu, v popolni temi, popolnoma zaščitena pred zunanjimi vplivi, nedotaknjena in prvobitno čista, zopet začuti žejo po življenju. Neizmerno željo, ki jo žene vedno višje, v prepoznavne oblike povratnih steklenic ali plastenk in z vsem poznano rožnato etiketo. V naš svet. Da jo pijemo, uživamo njene blagodejne učinke na svoje telo in jo ponesemo v življenje, o čemer govori tudi televizijski oglas. Ker voda je življenje, saj približno 60 odstotkov človeškega telesa sestavlja prav voda. Zato je tudi čisto v naši naravi, da smo ves čas žejni življenja,« pripovedujejo snovalci akcije.
Alcija poleg kakovosti in porekla Radenske Naturelle promovira predvsem zdrav življenjski slog in spodbuja pitje vode – »najbolj naravne in zdrave pijače, ki pomaga odžejati našo žejo po dobrem počutju«. To počnejo tudi z izobraževalnim spletnim mestom in nagradno igro #ŽejniŽivljenja, ki na družbenih omrežjih širi pozitivne poglede ter žejo po življenju, ki je, kot pravijo, v pravih količinah zdrava za vsakogar. Podobno priporoča Evropska agencija za varnost hrane (EFSA), da naj bi vsaka odrasla oseba na dan v svoje telo vnesla vsaj dva litra vode.
Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, spletno oglaševanje, odnosi z javnostmi, oprema prodajnih mest, spletno mesto, družbena omrežja
Predstavnice naročnika: Egle Wehle, Ajda Keuschler in Ivana Fočić
Kreativni direktor: Miha Bevc
Tekstopisec: Maj Kelenc
Direktorica naročnika/projekta: Arin Gašperin
Vodja projekta: Juš Šoltes
Umetniški direktor: Tim Rebol
Oblikovalka: Ewa Bogataj
Upravljavka družbenih omrežij: Tjaša Podojstršek
Produkcija: Nora
Režiser: Bruno Ankovič
Medijska agencija: Direct Media
Piar podpora: Natalija Kreft-Lovrenčec in Hana Vidic