Lidl Plus
Opaženo

Z lovom na zlati kupon do novih uporabnikov aplikacije Lidl Plus

Lidl Slovenija je s pomočjo agencije brainylab pripravil novo igrificirano aktivacijo z namenom, da obogatijo število novih uporabnikov aplikacije Lidl Plus.

Kratek opis akcije: Tokratna nagradna igra je uporabnike popeljala na lov na zlati kupon. Da so se lahko prebili do njega, so morali v treh delih Lidlove trgovine uspešno uloviti vse izdelke s popusti in odkleniti tri skrivne elemente aplikacije Lidl Plus. Klik na izdelek brez popusta pa je uporabniku odbil točke.

V prvi sobi je bila predstavljena zelenjava, med katero se je skrival zlati seznam z namenom, da uporabniki spoznajo, kje in kako, ga lahko uporabijo tudi v aplikaciji Lidl Plus. V drugi sobi je bilo treba med pekovskimi izdelki poiskati zlati račun. Na tak način so se uporabniki naučili, da lahko z uporabo aplikacije Lidl Plus namesto tiskanega računa dobijo digitalnega in tako pomagajo zmanjšati porabo papirja ter z Lidlom ustvarjajo boljši svet. V zadnji, tretji sobi, pa so se med raznimi izdelki dokopali do »super bonusa«.

Ko je uporabnik odkril vse tri skrivne elemente, je prišel do obrazca za nagradni žreb, ki ga je lahko po želji izpolnil in se potegoval za nagrade. Ne glede na to, ali je sodeloval v žrebu, pa si je priigral zlati kupon oz. promocijsko kodo, ki je omogočala popust na določen izdelek, ki ga je lahko uporabnik unovčil v aplikaciji Lidl Plus.

Če uporabnik te aplikacije še ni imel, si jo je lahko na koncu tudi prenesel, nato pa kupon pred nakupom v Lidlovi trgovini aktiviral in tako izkoristil popust.

Predstavnici naročnika: Katja Petač in Veronika Šavrič

Predstavnika agencije: Blaž Pregelj in Nina Križaj

Oblikovalka: Maruša Žemlja

Tekstopiska: Nina Križaj

Razvoj: Patricija Beribak

Trajanje akcije: od 3. do 15. junija 2024

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji