toffifee
Opaženo

Veste, na koliko načinov se oglašajo lisice?

Toffifee sladka poletje v omejeni izdaji petih novih embalaž.

Kratek opis akcije: Prihod novih embalaž na slovenski in hrvaški trg je pospremila nagradna igra, ki so jo zasnovali v agenciji Imago Bold. V promocijski nagradni igri so kupci lahko sodelovali z nakupom Toffifeeja podjetja Storck Adria ali s sodelovanjem v kvizu na spletni strani www.toffifee.si (oziroma www.toffifee.hr na hrvaškem trgu). Ta je bil zanimiv za vse generacije, saj je tekmovalec v njem preizkušal svoje poznavanje zabavnih dejstev, kakršna sta na primer, da se lisice oglašajo na kar 40 različnih načinov in da ima vsak pes unikaten odtis smrčka, podobno kot imamo ljudje vsak svoj prstni odtis. Ker je poletje čas za zabavo in raziskovanje, je Toffifee izžrebane sodelujoče nagradil z zabavnimi nagradami.

Elementi akcije: nagradna igra, aktivnosti na prodajnih mestih, spletna stran

Predstavnica naročnika: Jasna Premelč

Vodja projekta v agenciji: Urška Grabeljšek

Kreativna direktorica: Neža Pavlovčič

Tekstopiska: Eva Bizjan

Umetniški direktor in oblikovalec: Branislav Milošević

Produkcija spletne strani: WPM

Trajanje akcije: od 1. aprila do 30. junija 2021

Intervju

ŽZZ
25. 03. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

mancakrnel
23. 03. 2024

Umetna vs. človeška inteligenca, to je zdaj (najbolj pereče) vprašanje. Tudi o tem smo se…

Umetna inteligenca ni tako zelo nov pojav. Generične vsebine, generični oglasi, generični ljudje, generično pisanje – to morda najtežje prenašam –,…

Rašula
23. 03. 2024

Z dr. Jeleno Rašula, strokovnjakinjo za digitalni marketing, ki je pred dobrim letom…

»Bati se umetne inteligence je zame tako, kot bi se pred leti bala digitalnega marketinga, ker transparentno pokaže rezultat vseh kampanj in oceni…

Naši avtorji