j
Opaženo

V planine po spomine

Optiweb je za promocijo nove kolekcije oblačil in opreme blagovne znamke Iglu šport nagovoril potrošnike na inovativen in humoren način ter jim poleg izdelkov približal tudi vrednote blagovne znamke. 

Kratek opis akcije: V ta namen so razvili digitalno oglaševalsko akcijo, ki potrošniku na subtilen, predvsem pa humoren način sporoča, da obisk gora ni vedno »instagramabilna izkušnja«, s soncem obsijan vrh, na katerem nasmejani zremo v pravljične razglede … Včasih že na začetku zakorakamo v blatno lužo, spet drugič po urah naporne hoje z vrha vidimo le nežne obrise sosednjih vršacev, ki so zaviti v meglo. V to pripovedno ogrodje soo umestili izdelke iz nove kolekcije Iglu športa, ki tudi v nelagodnih situacijah omogočajo znosnejšo izkušnjo. Oglasi za omrežje Meta vključujejo kombinacijo teksta in minimalistične, a povedne grafike, ki prikazujejo prav takšne »hribovske nezgode«. S sloganom oz. ključnikom #vplaninepospomine namigujejo, da se tudi sprva nekoliko nadležni pripetljaji lahko hitro spremenijo v zabavne spomine, katerim se smejimo še leta. Pri tem so blagovno znamko Iglu šport pozicionirali kot ponudnika zanesljive in kakovostne opreme, s katero so omenjene prigode znosnejše in varnejše. Kampanja presega oglaševalsko funkcijo, saj jo prežemajo elementi ozaveščanja oz. spodbujanja k aktivnemu preživljanju prostega časa, so dejali na Optiwebu: »Potrošnika v prvi vrsti nagovarjamo k aktivaciji, predvsem pa normaliziramo tudi tiste manj prijetne izkušnje (»Vemo, kako je, tudi nam se je že zgodilo ...«).«

Elementi akcije: omrežje Meta

Predstavnik naročnika: Andrej Colarič

Oglaševalec na projektu: Domen Kovačič

Agencija: Optiweb

Vodja projekta v agenciji: Tjaša Pavlič

Vodja kreativne ekipe: Tea Turk

Tekstopisca: Luka Štular in Tea Turk

Oblikovalec: Matija Grdina

Trajanje akcije: marec–april 2023

j

jj

Intervju

medeja
27. 05. 2023

Medeja Kraševec je ena od najvidnejših slovenskih oglaševalskih kreativk. Pogovarjali smo…

Njeno nadarjenost smo tudi v MM-u že kmalu prepoznali, širšo oglaševalsko javnost, tudi mednarodno, pa je nase opozorila leta 2018 z odličnim…

n
22. 05. 2023

Jan Habat in Domen Nemanič mednarodni javnosti predstavljata prenovljeno znamko Fresh 32…

Po našem mnenju bo platforma Kickstarter močno vplivala na blagovno znamko. Uspešno financirane kampanje na tej platformi so znak potrditve zanimanja…

Slaven Lunar Kosanović
20. 05. 2023

Studio Trampolin je v Maribor pripeljal hrvaškega grafitarja in multidisciplinarnega…

Grafiti pomenijo označevanje teritorija, kot da bi rekli »to sem jaz«, »to je moje«, »to je moj dosežek«.

Naši avtorji