zz
Opaženo

Tobogan, bazen in delfini v središču Ljubljane

TAM-TAM in Vodno mesto Atlantis sta nadgradila klasični mestni plakat. V kampanji »Vse v modro« so na oglasno mesto postavili tobogan, delfine in bazen.

V želji po izpostavitvi vode in igrivega vzdušja ob njej in v njej so želeli gledalca povabiti v globino tega dogajanja; v modrino, ki pomirja in navdušuje ter po psihološki naravi barve vabi in vleče vase.

Poigrali so se z številnimi odtenki, jih skombinirali in nadgradili z osvetlitvijo, ki da postavitvi dodaten in poseben čar. V akvarij oziroma bazen so postavili tobogan in delfine, ki se po njem spuščajo v bazen.

Atrakcija ponuja mimoidočim igrive motive, kot so tobogani, bazeni in delfini; ponoči pa plakat zaradi osvetlitve vzbuja romantično vzdušje, so povedali ustvarjalci kampanje.

z

z

Intervju

Življenje z znaMMkami
24. 03. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

»Dobro poslovno partnerstvo pomeni sodelovanje in skupno grajenje prihodnosti blagovnih znamk. Pomeni iskren odnos, ki temelji na medosebnem…

zz
22. 03. 2025

Mateja Vovk Lubej, RRP menedžerka v Sloveniji pri podjetju JTI: »V hitro spreminjajoči se…

Ključni so trije elementi: skupni cilji, dostop do realnih podatkov in odprta komunikacija. V JTI vlagamo v digitalna orodja, ki omogočajo takojšen…

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

Naši avtorji