zz
Opaženo

Tobogan, bazen in delfini v središču Ljubljane

TAM-TAM in Vodno mesto Atlantis sta nadgradila klasični mestni plakat. V kampanji »Vse v modro« so na oglasno mesto postavili tobogan, delfine in bazen.

V želji po izpostavitvi vode in igrivega vzdušja ob njej in v njej so želeli gledalca povabiti v globino tega dogajanja; v modrino, ki pomirja in navdušuje ter po psihološki naravi barve vabi in vleče vase.

Poigrali so se z številnimi odtenki, jih skombinirali in nadgradili z osvetlitvijo, ki da postavitvi dodaten in poseben čar. V akvarij oziroma bazen so postavili tobogan in delfine, ki se po njem spuščajo v bazen.

Atrakcija ponuja mimoidočim igrive motive, kot so tobogani, bazeni in delfini; ponoči pa plakat zaradi osvetlitve vzbuja romantično vzdušje, so povedali ustvarjalci kampanje.

z

z

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji