ok
Opaženo

Spremembe obiskanosti spletnih strani v Sloveniji

V uredništvu MM-a smo se lotili pregleda sprememb podatkov raziskave Merjenje obiskanosti spletnih strani (MOSS). Na lestvici se je spremenilo marsikaj, a na vrhu ostajajo isti igralci.

Pri pregledu sprememb med lestvicama obiskanosti slovenskih spletnih strani Januar 2022 in Januar 2023 smo opazili, da 24ur.com (PRO PLUS) kar naprej ostaja najbolj bran slovenski spletni medij; lanski začetek leta pa je stran imela večji obisk v primerjavi z letošnjim. Portal je januarja 2023 obiskalo dobrih 929 tisoč edinstvenih uporabnikov, eno leto prej pa 960 tisoč edinstvenih uporabnikov. Ti so začetek leta 2022 na 24ur.com v povprečju preživeli 9 minut in 39 sekund, letos pa 8 minut in 38 sekund.

Tudi na drugem mestu lestvice ni prišlo do sprememb, na njem ostala portal Siol.net družbe TS Media. Za razliko od 24ur.com pa se je temu portalu branost povečala. Leto poprej ga je obiskalo 790 tisoč edinstvenih obiskovalcev, letos pa skoraj 811 tisoč. Siol.net ima sicer letos več bralcev v primerjavi z lanskim letom, a ti bralci so se na portalu zadržujejo manj časa. Če so lani ostali na strani šest minut in pol, so se letošnjega januarja posvečali njihovim novicam dobrih pet minut.

Spletni novičnik Žurnal24 (Styria Media Si) prav tako že nekaj časa zaseda tretje mesto MOSS-ove lestvice. Letošnji obisk strani meri 731.510 edinstvenih obiskovalcev, lanski pa 753 tisoč edinstvenih obiskovalcev, kar pomeni, da se je število bralcev precej zmanjšalo, za pol minute pa se je zmanjšal tudi njihov čas na spletni strani.

Spremembe navad obiskovalcev spletnih strani so se pri analizi lanskega in letošnjega poročila predvsem pokazale nižje od prvih treh mest.

Metropolitan.si se je z lanskega šestega mesta letos povzpel na četrto mesto in tako prehitel Slovenskenovice.si in Rtvslo.si. S tem se je povečala tudi njegova absolutna branost – s 665 tisoč edinstvenih bralcev na dobrih 703 tisoč edinstvenih bralcev. Ti so na spletni strani preživeli tudi pol minute več kot leto dni prej.

Peto mesto na MOSS-ovi lestvici "Januar 2023" pripada portalu Slovenskenovice.si (lani četrto), šesto pa Rtvslo.si (lani peto mesto). Branost obeh portalov je rekordno padla, in sicer za okoli 50 tisoč edinstvenih bralcev.

Ena izmed bolj vidnih pozitivnih sprememb na lestvici je pojav spletnega portala N1info.si. Na lestvici "Januar 2022" ga ne najdemo, saj takrat še niso merili njegove branosti, a na letošnji lestivici se je portal N1info.si zavihtel v prvo deseterico, in sicer na 7. mesto lestvice MOSS. Portal je po lestvici sodeč obiskalo nekaj več kot 603 tisoč edinstvenih bralcev, ki so na spletni strani preživeli slabe tri minute.

Spletna stran medijske hiše Delo (Delo.si) ostaja na 8. mestu lestvice MOSS, pri tem, da ji je branost precej padla, tudi sam čas obiska se je zmanjšal.

 

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji