optius
Opaženo

Se tudi ti počutiš, da nekam ne spadaš?

Na zaposlitvenem portalu Optius.com so zasnovali novo oglaševalsko akcijo z namenom povečanja prepoznavnosti svoje blagovne znamke.

Kratek opis akcije: Optius v oglaševalski akciji nagovarja tiste, ki se na svojih trenutnih delovnih mestih počutijo, kot da ne sodijo tja, in si želijo nove priložnosti, ki jo lahko poiščejo/najdejo na zaposlitvenem portalu Optius.com. Z likom astronavta želijo prikazati posameznika na delovnem mestu, ki se ne sklada z njegovimi željami in ambicijami, zato v vsakodnevnem delovnem procesu razmišlja in sanjari, kako bi bilo, če bi lahko delal na svojem sanjskem delovnem mestu.

Cilj oglaševalske akcije je dvigniti prepoznavnost blagovne znamke in s tem čim več posameznikov z  informacijami opolnomočiti, kako iskati zaposlitev in kje spremljati sveže zaposlitvene oglase. Prav tako želijo ljudem z uporabnimi informacijami »pomagati« do zaposlitve in delovnega okolja, v katerem bodo videli smisel, veselje in kjer se bodo dobro počutili, torej, da čutijo, da sodijo tja in da se lahko tudi karierno razvijajo.

optius1

optius2

optius3

optius4

Elementi akcije: spletno oglaševanje, objave na družbenih omrežjih, televizijski in radijski oglasi, zunanje oglaševanje

Predstavnica naročnika: Saša Boštjančič

Vodja projekta: Rebeka Benda

Oblikovalka: Kaja Rozman

Produkcijska hiša: Sloboda

Režiserka: Lana Bregar

Fotograf: Anže Godec

Trajanje akcije: od septembra 2022 do marca 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji