competo
Opaženo

Razvojne storitve

Agencija Luna \TBWA je za Competo zasnovala komunikacijsko akcijo, v kateri so predstavili Competo kot strokovnjaka in najboljšega partnerja za razvoj sistemov, organizacij in ljudi. V akcijo so vključili zanimive podatke in tako predstavili prednosti.

Agencija Luna \TBWA je za Competo zasnovala komunikacijsko akcijo, v kateri so predstavili Competo kot strokovnjaka in najboljšega partnerja za razvoj sistemov, organizacij in ljudi. V akcijo so vključili zanimive podatke in tako predstavili njegove konkurenčne prednosti.

Opis akcije: Večina podjetij, ki se ukvarja z upravljanjem človeških virov, ima dostop do številnih raziskav s področja trendov delodajalcev in pričakovanj iskalcev zaposlitve ter sodobnega upravljanja s človeškimi viri. S temi podatki lahko pri razvijanju strategij naredijo zares veliko. A dostop do teh podatkov imajo vsi. »Prednost Competa pa se skriva drugje – pri svojem delu prisluhne tako zaposlovalcem kot iskalcem zaposlitve, to pa jim omogoča, da poznajo želje, potrebe in zahteve obeh strani, vključenih v zaposlitveni proces. Zato ima danes Competo edinstven vpogled v trg dela, ki ni le splošen, ampak tudi zelo specifičen za slovenski trg in posamezne branže,« ozadje akcije pojasnjujejo v agenciji. V komunikacijski akciji so pri Competu želeli poudariti svoje znanje in izkušnje pri razvoju sistemov, organizacij in ljudi. Z raziskavami in rednim delom imajo vpogled v zanimive podatke, ki so jih v akciji postavili v ospredje in tako predstavili svojo konkurenčno prednost. Vodilne odločevalce v podjetjih soočajo z resnično sliko zaposlitvenega trga in mnenji zaposlenih ter predstavijo svoja orodja kot ključna za reševanje izzivov zaposlovalcev. Akcija primarno poteka na omrežju LinkedIn, kjer je ciljna skupina najbolj aktivna.

Naročnik: Competo

Projekt: Razvojne storitve

Agencija: Luna \TBWA

Elementi akcije: spletno oglaševanje

Predstavnik naročnika: Laura Smrekar

Direktor naročnikov: Martin Stariha

Vodji projekta v agenciji: Saša Truden

Kreativna direktorica: Medeja Kraševec

Tekstopisec: Blaž Žnidarec

Oblikovalka: Nina Zadravec

Spletni strateg: Jan Omahen

b

a

c

a

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji