mcplant
Opaženo

Opazili smo: McDonald's tudi pri nas v svet rastlinskih burgerjev

Od danes dalje lahko v vseh slovenskih restavracijah McDonald's naročite novost: burger McPlant, v katerem je rastlinski zrezek, razvit v sodelovanju z Beyond Meat. Oglaševalsko akcijo zanj so zasnovali v agenciji Futura DDB.

Kot je povedal Denis Potočnik, vodja marketinga v podjetju ALPE-PANON, se z novim izdelkom prilagajajo trendom in potrebam oz. željam potrošnikov. Namenjen pa je predvsem fleksitarijancem, torej vsem, ki želijo zmanjšati količino mesa v svoji prehrani. Slovenija je sicer med prvimi desetimi državami v Evropi, ki so uvedle tak izdelek, rastlinski zrezek zanj pa so v Beyond Meat zasnovali posebej za McDonald's. Burger kot celota sicer ni veganski, ker sta v njem majoneza in sir, je pa primeren za vegetarijance. Kot del sezonske ponudbe bodo predstavili še McPlant avokado, ki pa je veganski (čeprav obstaja možnost, da rastlinski zrezek v kuhinji pride v stik z mesom).

mcplant1

Morš probat!

Oglaševalska akcija za nova izdelka je bila zasnovana v dveh fazah. V prvi, dražilni, so predstavili plakate z napisi 'Morš probat', v drugi pa so razkrili, za kaj gre. »Ko smo McPlant burger z ekipo prvič poskusili, smo bili vsi precej presenečeni. Kampanja s sloganom 'Morš probat' je zato zelo primerna, saj se lahko vsakdo le sam zares prepriča, da je burger z rastlinskim zrezkom enako sočen in polnega okusa kot najbolj priljubljeni klasiki iz naše ponudbe,« pravi Denis Potočnik. Dodaja, da so bili »zvezdniki« oglaševalske akcije kar njihovi zaposleni, ki so se na interni poziv k sodelovanju navdušeno prijavljali.

mcplant1

mcplant2

mcplant3

mcplant4

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji