batasta3
Opaženo

Opazili smo: Igriva kampanja za Hit produkt 2021

Agencija Formitas ponovno sodeluje pri projektu »Štartaj Slovenija«. Kot vsako leto po zaključku sezone so tudi letos pripravili oglaševalsko akcijo za prejemnika naziva Hit produkt: tokrat so bile to testenine iz sladkega krompirja Batasta.

Martina Wanis in Jan Šlamberger, snovalca blagovne znamke Batasta, sta pred kratkim slovenskemu trgu ponudila nove gigli testenine Batasta, ki navdušujejo »z edinstveno obliko, rožnato barvo in nepozabnim okusom«, kot pravijo. V agenciji Formitas so za okus testenin pripravili embalažo in animiran televizijski oglas. »Oglas na igriv način predstavlja mladosten duh in trajnost, ki sta zasidrani v identiteti znamke Batasta. V ospredje postavlja prepoznaven lik sladkega krompirčka, ki ga poznamo že iz embalaže testenin, ki smo jo prav tako oblikovali v naši agenciji,« so povedali za MM.

batasta pink

Pod akcijo so podpisani Žana Močnik (vodja projekta v agenciji), Blaž Ritmanič (kreativni direktor), Tina Milošič (oblikovalka) in Neža Mihelič (tekstopiska).

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji