jj
Opaženo

Nimam časa

Z oglaševalsko akcijo »Nimam časa« Addiko banka utrjuje svojo pozicijo banke specialista za hitre kredite.

Kratek opis akcije: Hitri krediti so odgovor Addiko banke na preoblikovanje bančništva, ki ga narekujejo spreminjajoča se pričakovanja strank, na kar vpliva tudi pomanjkanje časa. Stranke želijo dostopno financiranje kjer koli in kadar koli ga potrebujejo; hiter, enostaven, nebirokratski proces pridobitve kredita, takojšnjo komunikacijo in »instanten« priliv gotovine. Addiko banka je v akciji »Nimam časa« svojo pozicijo postavila tudi na preizkušnjo. Bodočim kreditojemalcem so obljubili: vsem, ki med 17. marcem in 16. aprilom 2023 sklenejo Addiko HIP kredit in denarja ne prejmejo na svoj račun pri kateri koli banki v Sloveniji v 60 minutah, bodo povrnili vse stroške kredita in obrestno mero znižali na 0 odstotkov.

Akcija je trajala mesec dni in kar 99,4 odstotka strank je gotovino prejelo v manj kot  60 minutah od oddaje vloge za HIP kredit. Povprečen čas nakazila je znašal 21,3 minute. Najhitrejši čas, v katerem so v Addiku nakazali gotovino, je znašal zgolj 15,53 minute. Več kot 60 minut so za nakazilo v Addiko banki potrebovali le pri obdelavi dveh od skupno 310 prejetih vlog. V obeh primerih, kjer so prekoračili zastavljeni čas, so obljubo o povračilu stroškov in ničelni obrestni meri tudi izpolnili.

hh

Elementi akcije: TV-oglas, veleplakati, statične in dinamične spletne pasice, gradivo na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Petra Kalan in Mojca Prešeren

Agencija: Bruketa&Žinić&Grey

Vodja projekta v agenciji: Sonja Martinović

Kreativni direktor: Siniša Waldinger

Tekstopiska: Martina Tupek

Art direktor: Matej Vučković

Oblikovalka: Mirjam Milas

Fotograf/ilustrator: Damir Žižić

Produkcijska hiša: Producenti

Režiser: Srđan Dragojević

Medijska agencija: Universal Media – UM Ljubljana

Trajanje akcije: od 15. marec 2023 do 16. april 2023

Intervju

z
20. 07. 2024

Ste vedeli, da dva priznana slovenska oblikovalca sodelujeta pri letnem izboru nagrad Red…

m
20. 07. 2024

Kakšni pivci kave smo Slovenci? Smo veliki ljubitelji kofeinskih napitkov ali ne? In…

z
20. 07. 2024

Vittoria Gambirasi je globalna marketinška strateginja z več kot dvajsetimi leti izkušenj…

Naši avtorji