jj
Opaženo

Nimam časa

Z oglaševalsko akcijo »Nimam časa« Addiko banka utrjuje svojo pozicijo banke specialista za hitre kredite.

Kratek opis akcije: Hitri krediti so odgovor Addiko banke na preoblikovanje bančništva, ki ga narekujejo spreminjajoča se pričakovanja strank, na kar vpliva tudi pomanjkanje časa. Stranke želijo dostopno financiranje kjer koli in kadar koli ga potrebujejo; hiter, enostaven, nebirokratski proces pridobitve kredita, takojšnjo komunikacijo in »instanten« priliv gotovine. Addiko banka je v akciji »Nimam časa« svojo pozicijo postavila tudi na preizkušnjo. Bodočim kreditojemalcem so obljubili: vsem, ki med 17. marcem in 16. aprilom 2023 sklenejo Addiko HIP kredit in denarja ne prejmejo na svoj račun pri kateri koli banki v Sloveniji v 60 minutah, bodo povrnili vse stroške kredita in obrestno mero znižali na 0 odstotkov.

Akcija je trajala mesec dni in kar 99,4 odstotka strank je gotovino prejelo v manj kot  60 minutah od oddaje vloge za HIP kredit. Povprečen čas nakazila je znašal 21,3 minute. Najhitrejši čas, v katerem so v Addiku nakazali gotovino, je znašal zgolj 15,53 minute. Več kot 60 minut so za nakazilo v Addiko banki potrebovali le pri obdelavi dveh od skupno 310 prejetih vlog. V obeh primerih, kjer so prekoračili zastavljeni čas, so obljubo o povračilu stroškov in ničelni obrestni meri tudi izpolnili.

hh

Elementi akcije: TV-oglas, veleplakati, statične in dinamične spletne pasice, gradivo na prodajnih mestih

Predstavnici naročnika: Petra Kalan in Mojca Prešeren

Agencija: Bruketa&Žinić&Grey

Vodja projekta v agenciji: Sonja Martinović

Kreativni direktor: Siniša Waldinger

Tekstopiska: Martina Tupek

Art direktor: Matej Vučković

Oblikovalka: Mirjam Milas

Fotograf/ilustrator: Damir Žižić

Produkcijska hiša: Producenti

Režiser: Srđan Dragojević

Medijska agencija: Universal Media – UM Ljubljana

Trajanje akcije: od 15. marec 2023 do 16. april 2023

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji