z
Opaženo

LEONE: Let's go nuts!

Agencija Rubikon GRAL nadaljuje niz uspešnih oglaševalskih kampanj za blagovno znamko LEONE.

Kratek opis akcije: Ko je govora o sladoledu, določeni ljudje prisegajo na klasiko, drugi pa si želijo nekaj drugačnega, inovativnega in posebnega. Slednji bi morali poskusiti LEONE sladoled. Slovenska blagovna znamka sladoleda iz Ajdovščine je tik pred poletjem predstavila nov sladoled z okusom arašida, Let’s go Nuts. Ajdovski sladoledi tudi z novim okusom dokazujejo, da se LEONE čarovnija in nepričakovani plesni gibi lahko zgodijo na povsem običajnih mestih.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, POS material in nagradna igra.

Predstavnici naročnika: Jana Lenščak in Iris Kavčič

Vodja projekta v agenciji: Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Idejna zasnova in tekstopisec: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Oblikovalka: Lili Geček

Glasbena podlaga: Damjan, Jović, Dravle Records

Medijska agencija: Media Publikum in INSMEDIA

Čas trajanja akcije: maj - avgust 2024

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji