z
Opaženo

LEONE: Let's go nuts!

Agencija Rubikon GRAL nadaljuje niz uspešnih oglaševalskih kampanj za blagovno znamko LEONE.

Kratek opis akcije: Ko je govora o sladoledu, določeni ljudje prisegajo na klasiko, drugi pa si želijo nekaj drugačnega, inovativnega in posebnega. Slednji bi morali poskusiti LEONE sladoled. Slovenska blagovna znamka sladoleda iz Ajdovščine je tik pred poletjem predstavila nov sladoled z okusom arašida, Let’s go Nuts. Ajdovski sladoledi tudi z novim okusom dokazujejo, da se LEONE čarovnija in nepričakovani plesni gibi lahko zgodijo na povsem običajnih mestih.

z

Elementi akcije: televizijski oglas, zunanje oglaševanje, tiskani mediji, pristajalna stran, družbena omrežja, spletno oglaševanje, POS material in nagradna igra.

Predstavnici naročnika: Jana Lenščak in Iris Kavčič

Vodja projekta v agenciji: Tara Urbančič

Kreativni direktor: Gregor Graf

Idejna zasnova in tekstopisec: Denis Pucelj

Režiserka: Maja Šest

Oblikovalka: Lili Geček

Glasbena podlaga: Damjan, Jović, Dravle Records

Medijska agencija: Media Publikum in INSMEDIA

Čas trajanja akcije: maj - avgust 2024

Intervju

zz
28. 04. 2025

Gregor Kosi ustvarja prostor za voditelje nove generacije, ki vodijo z namenom,…

Vsak vodja, lastnik podjetja in zaposleni v organizacijo prinaša svojo življenjsko zgodbo. In če nismo predelali določenih vzorcev iz otroštva ali iz…

zz
26. 04. 2025

Tiago Ribeiro je izkušen brazilski strokovnjak za digitalne medije, prepoznan kot eden od…

Preprost in zanimiv oziroma kreativen pristop je vedno najboljša pot. Danes so vplivneži nova oblika medijev in prišli smo do trenutka, ko je…

Tanja Pak
26. 04. 2025

Tanja Pak je izjemna umetnica, ki s svojo vizijo in ustvarjalnostjo premika meje. Pred…

Sama se sprašujem, ali je v današnjem času v poplavi hipnih impresij, površinskih vtisov in površnih diskusij sploh še moč najti čas za kontemplacijo…

Naši avtorji