jj
Opaženo

Internavti priskočili gasilcem na pomoč

Po navadi gasilce kličemo, ko stvari niso v najlepšem redu. Z istim razlogom so tokrat oni poklicali agencijo Internavti.

Kljub temu, da gasilci v Sloveniji uživajo veliko mero spoštovanja in podpore, se enote in društva soočajo z vse večjim pomanjkanjem mladih kadrov. Mladi so tisti, ki so nujno potrebni za učinkovito delovanje enote, saj v ekipe vnašajo mladostno energijo in zagotavljajo prihodnost gasilstva. »Načini motiviranja in pridobivanja novih članov v gasilske vrste za organizacijo postajajo vedno večji izziv. Razmišljanje in pogledi mladih se spreminjajo, zato je prilagajanje in sledenje trendom izjemno pomembno. Tega se zavedamo tudi v Gasilski zvezi Ljubljana,« je dejal Anže Bitenc, predsednik Komisije za usposabljanje pri Gasilski zvezi Ljubljana.

Kako pridobiti pozornost otrok in najstnikov?

V agenciji Internavti so ugotovili, da so otroci aktivni na področju gasilstva do vstopa v srednjo šolo, nato pa ga začnejo množično opuščati; tudi zaradi množice drugih srednješolskih aktivnosti, ki se mladim zdijo bolj privlačne.

V agenciji so nam povedali, da so se za sodelovanje s študenti Naravoslovnotehniške fakultete odločili, ker mlade najbolje poznajo prav mladi sami. »Študentje so pod nadzorom dr. Jureta Ahtika in asistentke Veronike Štampfl pripravili kreativne komunikacijske akcije za novačenje mladih v gasilske vrste. Soočili smo jih z izzivom 'narediti gasilce spet kul' in v očeh mladine zopet zanetiti navdušenje, da se bodo pogosteje odločali za pridružitev gasilcem,« povedo za MM.

Anže Bitenc je dodal, da so se vabilu k projektu z Naravoslovnotehniško fakulteto in Internavtov odzvali polni pričakovanj, ki so jih ob zaključku tudi izpolnili. »Izdelane predloge in ideje bomo ustrezno analizirali ter jih na ustrezen način poskušali implementirati v sistem. Proces bo zagotovo zahteval svoj čas, vendar vem, da smo na pravi poti,« je še dejal.

jj

500

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

jure
02. 02. 2023

Ekipa MM-a 16. februarja organizira dogodek Dan vplivnostnega marketinga, na katerem bo…

omer
28. 01. 2023

Ömer Şengüler, turški strokovnjak za znamčenje, ki svetuje podjetjem po vsem svetu, je…

Prepričan sem, bo marketing v prihodnosti ustvarjal več človeških blagovnih znamk in da bo služil človeštvu bolj kot kdaj koli prej.

pučko
25. 01. 2023

Tekmovanje Outstanding, ki slavi presežke v zunanjem oglaševanju, je svoj vrhunec doseglo…

Ko se me dotakne, ko si ljubosumno želim, da bi to naredili mi, Internavti; ko kot profesionalec veš, da bi rad bil podpisan pod to.

Naši avtorji