jj
Opaženo

Internavti priskočili gasilcem na pomoč

Po navadi gasilce kličemo, ko stvari niso v najlepšem redu. Z istim razlogom so tokrat oni poklicali agencijo Internavti.

Kljub temu, da gasilci v Sloveniji uživajo veliko mero spoštovanja in podpore, se enote in društva soočajo z vse večjim pomanjkanjem mladih kadrov. Mladi so tisti, ki so nujno potrebni za učinkovito delovanje enote, saj v ekipe vnašajo mladostno energijo in zagotavljajo prihodnost gasilstva. »Načini motiviranja in pridobivanja novih članov v gasilske vrste za organizacijo postajajo vedno večji izziv. Razmišljanje in pogledi mladih se spreminjajo, zato je prilagajanje in sledenje trendom izjemno pomembno. Tega se zavedamo tudi v Gasilski zvezi Ljubljana,« je dejal Anže Bitenc, predsednik Komisije za usposabljanje pri Gasilski zvezi Ljubljana.

Kako pridobiti pozornost otrok in najstnikov?

V agenciji Internavti so ugotovili, da so otroci aktivni na področju gasilstva do vstopa v srednjo šolo, nato pa ga začnejo množično opuščati; tudi zaradi množice drugih srednješolskih aktivnosti, ki se mladim zdijo bolj privlačne.

V agenciji so nam povedali, da so se za sodelovanje s študenti Naravoslovnotehniške fakultete odločili, ker mlade najbolje poznajo prav mladi sami. »Študentje so pod nadzorom dr. Jureta Ahtika in asistentke Veronike Štampfl pripravili kreativne komunikacijske akcije za novačenje mladih v gasilske vrste. Soočili smo jih z izzivom 'narediti gasilce spet kul' in v očeh mladine zopet zanetiti navdušenje, da se bodo pogosteje odločali za pridružitev gasilcem,« povedo za MM.

Anže Bitenc je dodal, da so se vabilu k projektu z Naravoslovnotehniško fakulteto in Internavtov odzvali polni pričakovanj, ki so jih ob zaključku tudi izpolnili. »Izdelane predloge in ideje bomo ustrezno analizirali ter jih na ustrezen način poskušali implementirati v sistem. Proces bo zagotovo zahteval svoj čas, vendar vem, da smo na pravi poti,« je še dejal.

jj

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji