z
Opaženo

Harvey Norman in (marketinška) umetna inteligenca

Klemen Selakovič in Andrej P. Škraba sta kot prva Slovenca preizkusila računalnik z UI, ki predstavlja nov mejnik v tehnologiji. Na slovenski trg ga je pripeljal avstralski trgovec Harvey Norman.

Pri odpiranju prenosnika z integrirano UI Microsoft Surface Copilot+ sta Selakovič in Škraba izpostavila zmogljivost baterije, ki zdrži 20 ur neprekinjenega video predvajanja, in lokalno izvedbo UI operacij za večjo varnost podatkov. Poudarila sta tudi posebnost Copilota, to je tipka, ki uporabnikom brezplačno omogoča dostop do ChatGPT-4.

Ne le tehnološko, tudi družbeno odgovorno sodelovanje

V okviru marketinške akcije je Harvey Norman sodeloval z radijsko postajo Radio 1. Klemen Selakovič je v jutranjem šovu Denisa Avdića poudaril, da je revolucija umetne inteligence večja od interneta in celo od industrijske revolucije: »Tehnološke spremembe se dogajajo tako hitro, da bo v petih ali desetih letih svet postal povsem drugačen.«

Poleg tega je kampanja na Radiu 1 vključevala interaktivne elemente, saj so si poslušalci lahko zaželeli pesem po svojem izboru, ustvarila pa jim jo je umetna inteligenca.

Sodelovanje med Harvey Normanom, Selakovičom in Škrabo oziroma njunim podjetjem Astra AI ni le tehnološko, ampak tudi družbeno odgovorno. V zameno za videorecenzijo je Harvey Norman plačal 75 celoletnih štipendij za otroke iz finančno ogroženih družin. Humanitarni vidik kampanje je po njihovih navedbah požel veliko pozitivnih odzivov v javnosti.

Da bi UI-prenosnike približali širšemu občinstvu, je Harvey Norman ustvaril video, ki s pomočjo štirih superjunakov prikazuje njihove glavne funkcionalnosti.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji