FunctionALL
Opaženo

FunctionALL. In vse funkcionira boljše.

FunctionALL je nova funkcionalna voda iz Radenske. Pripravljena je na osnovi naravne mineralne vode z dodanimi naravnimi izvlečki zelišč ter vitamini in minerali za podporo različnim telesnim funkcijam.

Kratek opis akcije: Voda je na voljo v treh različnih okusih s tremi različnimi funkcijami: Immunity, Antistress in Focus. Ponuja formulo »vse v enem«, ki združuje vitamine in minerale, naravne izvlečke zelišč in naravno mineralno vodo.

Za pozicioniranje nove linije funkcionalne pijače FunctionALL so v Radenski zasnovali marketinško strategijo, usmerjeno v jasno in neposredno komunikacijo funkcionalnih sestavin in koristi izdelkov, s poudarkom na naravnosti, s ciljem doseči širšo populacijo in uveljaviti FunctionALL kot kakovostno funkcionalno vodo. S poudarkom na dodanih sestavinah in njihovih prednostih se FunctionALL predstavlja kot pijača s pozitivnimi učinki na telo in um. Ime (ki je nastalo z združitvijo besed function in all) logično sledi sloganu »In vse funkcionira boljše«, ki jasno izraža osredotočenost znamke na funkcionalnost.

Dizajn embalaže izžareva naravnost. Etiketa je bila zasnovana tako, da sporoča predvsem prednosti izdelka. Hkrati je jasno navedena tudi funkcionalnost, da potrošnik najde vse potrebne informacije za svoj izbor. Vitamini in minerali so izpostavljeni s tipografijo, ki jasno in eksplicitno sporoča funkcionalne koristi pijače FunctionALL.

Kampanja je zasnovana za slovenski in hrvaški trg. V digitalno aktivacijo v Sloveniji so vključili smučarske skakalce Slovenske nordijske reprezentance, na Hrvaškem pa so za ambasadorja izbrali nekdanjega smučarja in sedanjega jadralca Ivico Kostelića. Ime, celotno znamčenje in kampanjo je ustvarila agencija Studio Sonda iz Vižinade na Hrvaškem.

Elementi akcije: televizijsko, digitalno in radijsko oglaševanje, oglaševanje na zunanjih oglasnih površinah, komunikacija na prodajnih mestih

Predstavnice naročnika: Ajda Keuschler, Eglė Wehle, Vesna Šavel Geder in Ivana Fočić

Direktor projektov v agenciji: Mladen Gvozden

Vodja projekta v agenciji: Sara Bažon

Kreativna direktorja: Jelena Fiškuš in Sean Poropat

Tekstopisci: Jelena Fiškuš, Viktor Slavić in Maša Vukovič

Oblikovalci: Sean Propat, Aleksandar Živanov, Martina Ukić in Sanda Maričić

Digitalna strateginja: Lucija Potočnik

Digitalna specialistka: Monica Antolović

Produkcijska hiša: MOGLO

Fotograf: Sean Propat

Medijska agencija: Ascanius Media

Trajanje akcije: april – julij 2023

Intervju

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Madea Mojca Majhen
13. 04. 2024

Konferenco medijskih trendov SEMPL pod okrilljem Media Poola že drugo leto zapored…

»Zame so edini pravi dogodki še vedno tisti, kjer si ljudje stisnejo roko in si pogledajo v oči brez vmesnika, kot je računalniški zaslon,« pravi…

grace
12. 04. 2024

Z Grace Andrews, direktorico marketinga pri podkastu The Diary of CEO, ki bo nastopila na…

The Diary of CEO smo že od začetka obravnavali kot oddajo in ne kot podkast, kar pomeni, da za vsako epizodo ustvarimo filmskemu podoben napovednik.

Naši avtorji