tel sosedi
Opaženo

A1 je v Slovenijo vpeljal trend telefonskih sosedov

Iz A1 so sporočili, da imajo že drugo leto zapored najboljše mobilno omrežje (glede na neodvisni certifikat Net check 2023), kar so na družbenih omrežjih pospremili s prav posebnim povezovalnim eksperimentom.

Kratek opis akcije: A1 je kot prvi na slovenskem trgu širše predstavil in vpeljal v tujini že znan spletni trend sodobnega telefonskega soseda (ang. number neighbour) – to je osebe, katere telefonska številka se od vaše razlikuje le za eno številko. S pomočjo znanega obraza znamke, Jurija Zrneca, so uporabnike povabili, naj stopijo v stik s svojimi telefonskimi sosedi, jih spoznajo, morda celo spletejo nova poznanstva ali pa zgolj polepšajo dan novemu sosedu s pozitivnim sporočilom. »Kdo ve, morda pa je na drugi strani ljubezen vašega življenja, nov tovariš za osvajanje gora ali pa kdo drug, s katerim imate podobne interese,« pravijo snovalci akcije.

A1 ob akciji Telefonski sosed opozarja tudi na varnostni vidik spletanja spletnih stikov, saj je uporabnike, preden skočijo v spoznavanje novih sosedov, opremil z uporabnimi nasveti za uspešno spoznavanje telefonskih sosedov in smernicami za varno in spoštljivo komunikacijo. Obenem pa jih spodbuja, da uporabniki delijo zgodbe, ki jih z SMS pišejo novim sosedom. 

»Z aktivacijami, kot je Telefonski sosed, A1 spleta in dodatno osmišlja vezi med uporabniki svojega mobilnega omrežja, obenem pa udejanja ambicijo bogatenja življenj ljudi v digitalnem svetu,« so o akciji še zapisali njeni snovalci. 

telefonski sosed

Elementi akcije: družbena omrežja, mediji

Predstavnice naročnika: Eva Remic, Petra Vaupotič in Anja Bogataj

Kreativna direktorica: Julija Somrak

Strateška direktorica: Nina Jakovljević

Tekstopisci: Julija Somrak, Kristjan Klemenčič in Teja Fajdiga

Montaža: Tadej Abram

Oblikovalka: Sara Sešlar Naraks

Vodja projekta: Ingrid Kozole

Oglaševanje: Sabina Juntez

Urednica družbenih omrežij: Teja Fajdiga

Druge agencije: SHIFT

Čas trajanja akcije: januar in februar 2024

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji