Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Nataša Crnkovič, vodja službe marketinga in komuniciranja v Deželni banki Slovenije, in Maja Šorli Jakin, izvršna direktorica W3B.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

NC: Samsung.

MŠJ: Apple.

Prosecco ali rosé?

NC: Rosé.

MŠJ: Penina.

Cubo ali As?

NC: As.

MŠJ: Nebo.

Kindle ali tiskana knjiga?

NC: Vsekakor tiskana.

MŠJ: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

NC: Kar oba, odvisno od razpoloženja.

MŠJ: HBO.

Siol.net ali 24ur.com?

NC: 24ur.com.

MŠJ: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

NC: Val202.

MŠJ: Val202.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

NC: V živo.

MŠJ: Konferenca v živo.
 

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

NC: Kardashianovi.

MŠJ: Pralno-sušilni stroj.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

NC: Rutar – Ljubezenska zgodba (Dance).

MŠJ: Za stanovanjski kredit DBS.

Oglas, ki mi pride na pamet:

NC: Vsi smo radi na svojem. :)

MŠJ: »Kako dolga je Swatch minuta

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

NC: Božična Coca-Cola, BMW, Mercedez-Benz.

MŠJ: Po navadi so to kampanje modnih hiš.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #503.

Intervju

raw
12. 03. 2025

Minuli konec tedna smo obiskali otvoritev .raw laba, marketinške agencije, laboratorija…

Raw sami vidimo bolj kot laboratorij za znamke in ideje. Zakaj laboratorij? Ker ves čas inoviramo, iščemo nove rešitve, načine in poskušamo biti v…

zz
11. 03. 2025

Vizualna komunikacija je odlično orodje za spodbujanje medkulturnega dialoga in…

Razstava Strpnost je del globalnega umetniškega projekta Tolerance Project in s tokratno ljubljansko postavitvijo dosegamo že 210. izvedbo. Do danes…

zz
08. 03. 2025

»Matematike nikoli nisem imela rada, ampak reševanje komunikacijskih izzivov mi je bilo…

Interno komuniciranje je vodnik skozi organizacijske spremembe, daje novosti v kontekst, kaže pravo smer.

Naši avtorji