žzz1
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato smo se odločili, da jo objavimo tudi na spletu. Tokrat smo se podali v svet avtomobilizma.

Naša sogovornika sta Gregor Draksler, direktor oglaševanja in marketinga ter skrbnik marketinga na ravni Skupine Emil Frey, P Automobil Import, in Žiga Gliha, direktor integriranega tržnega komuniciranja v Pristopu.

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

GD: Apple, tudi če ne vedno najnovejši model.

ŽG: Apple.

Prosecco ali rosé?

GD: Prosecco, še raje pa dober beli cuvée.

ŽG: Vedno peneče. Med domačimi sem navdušen nad Bijano Cuvée Prestige.

Cubo ali As?

GD: Za gradom, Koper. Čeprav se mi zdi, da je trenutno žal zaprta.

GD: Bruno v Bašaniji in njihovi špageti grancevola.  

Kindle ali tiskana knjiga?

GD: Še vedno prisegam na občutek papirja v rokah.

ŽG: Knjige si zapomniš tudi po vonju.

Netflix ali HBO?

GD: Oba, odvisno od trenutnega navdiha in tega, kdo ima doma daljinca v rokah.

ŽG: Plačujem oba, gledam bolj malo. Netflix predvsem zaradi The Crown.  

Siol.net ali 24ur.com?

GD: 24ur.com.

ŽG: 24ur.com.

Radio Center ali Radio 1?

GD: Val 202.

ŽG: Radio MC2.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

GD: V živo je bolj doživeto.

ŽG: Druženje je vedno prva izbira.  

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

GD: Tesla.

ŽG: Lelosi.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

GD: Zelo subjektivno – akcija Peugeot za poprodajne storitve »Nasvet strokovnjaka« z Rokom Bohincem v glavni vlogi.

ŽG: Corona – »Plastic fishing tournament«.

Oglas, ki mi pride na pamet:

GD: Peugeot 206 – »The Sculptor«.

ŽG: Bronhi – Lakše se diše.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

GD: John Lewis z božičnimi oglasi.

ŽG: John West, blagovna znamka ribjih konzerv.

Odgovore sogovornikov na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #504.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji