Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Danijela Kokalj Švarc, svetovalka v kabinetu uprave v Modri zavarovalnici, in Tara Urbančič, vodja projektov v agenciji Rubikon GRAL

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

DKŠ: Samsung.

TU: Apple.

Prosecco ali rosé?

DKŠ: Prosecco.

TU: Aperol spritz.

Cubo ali As?

DKŠ: Cubo.

TU: Maru.

Kindle ali tiskana knjiga?

DKŠ: Tiskana knjiga.

TU: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

DKŠ: HBO.

TU: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

DKŠ: 24ur.

TU: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

DKŠ: Radio 1.

TU: Spotify.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

DKŠ: Konferenca v živo.
TU: Konferenca v živo.
 

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

DKŠ: Objavljanje na družbenih omrežjih.

TU: Fenty beauty na Super Bowlu.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

DKŠ: »Modra nit poveže vse.«

TU: Re:do.

Oglas, ki mi pride na pamet:

DKŠ: Nasmeškotek Hofer.

TU: Modra nit varčevanja, Modra zavarovalnica.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

DKŠ: Modra zavarovalnica, Hofer, NKBM, NLB (»Deklica z barvicami«).

TU: Heineken.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #506.

Intervju

Joanna Parsons
22. 05. 2025

Danes se začenja SKOJ, na katerem bo ena od ključnih govork Joanna Parsons, ki na…

»Ljudje nismo narejeni za to, da smo ves čas zaposleni in nekaj proizvajamo. Ni nam treba biti ves čas v akciji. Možgani počnejo neverjetne stvari,…

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

Ime Swiss Watch Gang je izbral strateško, na podlagi SEO-logike: »Swiss« zaradi Švice in švicarskih ur, »watch« zaradi ur, »gang« pa namesto bolj…

Naši avtorji