Življenje z znaMMkami
Intervju

Življenje z znaMMkami

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na spletu. Naši sogovornici sta tokrat Danijela Kokalj Švarc, svetovalka v kabinetu uprave v Modri zavarovalnici, in Tara Urbančič, vodja projektov v agenciji Rubikon GRAL

Jaz in blagovne znamke

Apple ali Samsung?

DKŠ: Samsung.

TU: Apple.

Prosecco ali rosé?

DKŠ: Prosecco.

TU: Aperol spritz.

Cubo ali As?

DKŠ: Cubo.

TU: Maru.

Kindle ali tiskana knjiga?

DKŠ: Tiskana knjiga.

TU: Tiskana knjiga.

Netflix ali HBO?

DKŠ: HBO.

TU: Netflix.

Siol.net ali 24ur.com?

DKŠ: 24ur.

TU: Oboje.

Radio Center ali Radio 1?

DKŠ: Radio 1.

TU: Spotify.

Spletni seminar (webinar) ali konferenca v živo?

DKŠ: Konferenca v živo.
TU: Konferenca v živo.
 

Jaz in oglaševanje

Največja marketinška poteza vseh časov je:

DKŠ: Objavljanje na družbenih omrežjih.

TU: Fenty beauty na Super Bowlu.

Najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta:

DKŠ: »Modra nit poveže vse.«

TU: Re:do.

Oglas, ki mi pride na pamet:

DKŠ: Nasmeškotek Hofer.

TU: Modra nit varčevanja, Modra zavarovalnica.

Znamke, ki me najbolj navdušujejo s svojimi oglasi:

DKŠ: Modra zavarovalnica, Hofer, NKBM, NLB (»Deklica z barvicami«).

TU: Heineken.

Odgovore sogovornic na vsa vprašanja, ki smo jima jih zastavili, lahko preberete v tiskani izdaji MM-a, #506.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji