rastezanja
Intervju

RASTezanja, (prvi) podkast o celostni izkušnji strank

V podjetju FrodX, ponudniku naprednih tehnoloških rešitev za rast poslovanja v srednjih in velikih podjetjih, so se odločili, da bodo tudi sami vstopili v svet podkastov. Predstavili so podkast RASTezanja.

Namen RASTezanj je razumeti, kako izkušnja stranke vpliva na rast poslovanja podjetij. O podkastu, katerega medijski partner je Marketing magazin, smo se pogovarjali z Gorazdom Zakrajškom, svetovalcem za inovacije v FrodX-u, in Andrejem Bergantom, vodjo raziskav in razvoja v FrodX-u, ki bo podkast tudi vodil.

Podkastu pa lahko tudi že prisluhnete:

Kako ste v FrodX-u prišli do ideje, da bi ustvarili svoj podkast?

Vse skupaj se je pravzaprav začelo interno. Skupaj z Igorjem Pauletičem, ustanoviteljem FrodX-a, in Mojco Mrak iz oddelka za marketing sva najprej začela ustvarjati interni podkast. Z njim smo predvsem želeli izobraziti interno javnost o tem, kakšni so trendi, kakšne storitve prodajamo, na katera poslovna vprašanja v poslu nudi FrodX odgovore. Hitro smo videli, da so teme in naša razmišljanja zanimiva tudi za kakšnega zunanjega poslušalca. Tako smo oblikovali podkast RASTezanja, ki ga vodi Andrej Bergant, stalni soustvarjalec pa je Gorazd Zakrajšek.

Kakšen pa je namen podkasta?

Predvsem razumeti, kako izkušnja stranke vpliva na rast poslovanja podjetij. Kaj vse je izkušnja stranke in katere teme so povezane s tem pojmom, bomo odkrivali skozi posamezne podkaste.

Bi lahko navedla nekaj primerov vsebine oz. različnih pogledov, o katerih bo tekla beseda v RASTezanjih?

Seveda. Pogovarjali se bomo o vplivu tehnologije na celostno izkušnjo strank oz. CX in o tem, kako podjetja vpeljujejo tehnologijo zadržanja stranke. O inovacijah na področju celostne izkušnje strank, predvsem o novih strategijah in pristopih za izboljšanje izkušnje stranke. O izzivih, s katerimi se soočajo podjetja pri zagotavljanju vrhunske celostne izkušnje strank. Navedli bomo tudi primere dobrih praks in kako so podjetja s pomočjo RASTezanja dosegla pozitivne poslovne rezultate ter razpravljali o sodobnih tehnoloških trendih, kot sta umetna inteligenca in virtualna resničnost, ter njihovem vplivu na celostno izkušnjo strank.

Poleg izkušnje stranke se bova veliko pogovarjala tudi o novih trendih v marketinški tehnologiji in o tem, kaj ta prinaša podjetjem, kako se lahko prilagodijo, na kaj morajo biti pozorni. Cilj je biti aktualen glede dogajanja v svetu tehnologije, marketinga, izkušnje stranke, prodaje, hkrati pa ustvariti del vsebine, na katero se lahko poslušalec vrne večkrat in si razloži osnove, koncepte ipd.

Kdo pa bodo vajini gostje?

Podkast bo mešanica razprave med nama, dodajali pa bomo tudi goste iz panoge, ki so uspešno vpeljali nove tehnologije, izboljšali izkušnjo stranke, imajo odgovore na vprašanja, na kaj je treba biti pozoren, ko delaš spremembe v izkušnji stranke, s katerimi pastmi se lahko srečaš ... Da ne bo vse zgolj teoretično, bova ideje in koncepte razlagala tudi na slovenskih in tujih primerih dobrih praks, da bova čim bolje prikazala, kako so bile ideje implementirane in kakšne rezultate lahko dosežejo.

Na kakšno občinstvo bosta ciljala?

Predvsem na vse, ki jih zanima celostna izkušnja strank in kako jo lahko izboljšajo v svojem podjetju. Pa tudi na vodstvo podjetij, ki želi izboljšati poslovne rezultate s pomočjo CX, na strokovnjake za marketing, ki želijo ustvariti boljše izkušnje za stranke, in na vse, ki želijo biti na tekočem s sodobnimi trendi na področju celostnih izkušnj strank.

Zakaj poslušati RASTezanja?

·      Izvedeli boste najnovejše trende in inovacije na področju celostne izkušnje strank.

·      Dobili boste praktične nasvete, kako izboljšati celostno izkušnjo strank v svojem podjetju.

·      Slišali boste primere dobrih praks iz realnega sveta.

·      Izvedeli boste, kako lahko umetna inteligenca in virtualna resničnost vplivata na celostno izkušnjo strank v prihodnosti.

·      Ker ponuja edinstveno priložnost, da se iz prve roke naučite vsega o najnovejših trendih in inovacijah na področju celostnih izkušnj strank.

RASTezanja boste lahko poslušali na svojem priljubljenem odjemalcu podkastov ali na YouTube kanalu. Našli ga boste na:

-       Spotify (for podcasters): https://podcasters.spotify.com/pod/show/rastezanja

-       Spotify:  https://open.spotify.com/show/33EqUJlPV8bDFfIoITBiue

-       Apple Podcast: https://podcasts.apple.com/us/podcast/rastezanja/id172979026

-       Youtube: https://www.youtube.com/@FrodXdoo

Vprašanja za podkast lahko oddate tudi na spletni strani https://frodx.com/vprasaj.

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji