Žitova potica
Intervju

Bo Žitova potica v Ljubljani kot sacher torta na Dunaju?

Ena od najbolj branih novic na spletni strani MM-a v zadnjem času je bila tista, v kateri smo pisali, da je Žitovo pekarno obiskal igralec Keanu Reeves.

V Žitu so to priložnost odlično izkoristili. Upajo, da bodo turisti potico uvrstili na seznam jedi, ki jih morajo poskusiti v Ljubljani. O obisku slavnega igralca in o tem, kako je tudi njihova potica po tem postala najbolj »slavna« potica, smo se pogovarjali z Nino Rus Turuk, predstavnico za odnose z javnostmi v Žitu.

Žitova potica postaja najbolj »slavna« slovenska potica, saj se o njej zadnje čase veliko govori. Vse se je začelo z obiskom igralca Keanuja Reevesa v prodajalni na Bavarskem dvoru. Ali lahko za naše bralce opišete ozadje in potek celotnega dogajanja?

Res je, lahko bi se pohvalili, da je slavni igralec na nek način ponesel sloves naše potice v svet. Glede na to, da ima naša pekarnica odlično lokacijo na Bavarskem dvoru, ob dveh petzvezdičnih hotelih, smo dobili namig, da bi se igralec, ki slovi po svoji dostopnosti in preprostosti, lahko ustavil na kavi v njej, v času, ko je bival v Ljubljani.  Keanu Reeves namreč želi v vseh mestih, kjer se mudi, začutiti utrip mesta na preprost način, da se zlije z okolico in načinom življenja prebivalcev. Te priložnosti seveda nismo želeli zamuditi, zato smo z ekipo naše maloprodaje in njeno direktorico Vladko Dirnbek v trenutku prišli na dan z idejo, da mu podarimo sveže pečeno potico kot zaščiteno avtohtono slovensko posebnost. S pomočjo članov njegove ekipe, ki so ves čas zahajali k nam na kavo in rogljičke, smo uspeli to idejo tudi uresničiti, prav tako pa so omogočili našima prodajalkama, da sta se fotografirali z njim. 

Potico ste po tem dogodku poimenovali kar »Potica slavnih«. Bo to od zdaj njeno uradno ime?

Za zdaj te odločitve še nismo sprejeli, gre bolj za edinstveno akcijo, ki smo jo »okronali« še z dogodkom za medije in poslovne partnerje v času pred velikonočnimi prazniki, ko je potica seveda kraljica naših miz. Na ta način smo še malce podaljšali odmevno zgodbo v obdobju, ko je potica naš dobro prodajan izdelek. Sicer pa bi jo vsak turist in obiskovalec Ljubljane in Slovenije moral poskusiti in imeti priložnost poskusiti, tako kot na primer sacher torto na Dunaju.

Na dogodku je potica dobila celo svojo zvezdo slavnih, mar ne?

Tako je, zvezda je pred vhodom v pekarno, kjer bo tudi ostala.

zvezda

Boste s to »zgodbo« nadaljevali tudi v prihodnje – boste poskusili na podoben način »ujeti« še kakšno slavno osebnost, ki se bo mudila v Ljubljani?

Mislim, da bomo tako edinstveno priložnost težko ponovili. Številne znane osebnosti običajno niso dostopne za tako preproste zgodbe, običajno gre za vnaprej dogovorjene scenarije, poslovno sodelovanje ipd. Takšen primer je bil izrazit ob nedavem obisku nogometnega superzvezdnika, kjer s tovrstno potezo zagotovo ne bi bili uspešni. Vsekakor pa hodimo naokoli s široko odprtimi očmi in napetimi možgani, tako da znamo še kdaj presenetiti s kakšno odmevno zgodbo.

Za prvi april ste sledilce na družbenih omrežjih presenetili tudi z idejo, da boste v sodelovanju s Keanujem ustvarili »Potico matrico«. Kakšni so bili odzivi?

Idejo smo dobili ob prebiranju zbirke medijskih objav na to temo, kjer nas je najbolj navdušil naslov v enem od medijev, ki se je glasil Od potice do matrice. Za prvoaprilsko potegavščino z razdelano idejo Potice – matrice, gre za potico z orehovim nadevom v obliki binarnega številskega sistema, so potem kreativno poskrbeli v Agenciji 101. Odzivi so bili seveda odlični.

Potica – matrica

Kako običajno nastajajo tovrstni projekti – verjetno gre za kombinacijo idej znotraj vaše ekipe in pomoči s strani agencije?

Ta konkreten projekt je nastal, kot že rečeno, kot rezultat trenutnega navdiha in sodelovanja znotraj naših ekip odnosov z javnostmi, maloprodaje in marketinga. Idejo je potem na družbenih omrežjih kreativno razdelala agencija 101. Dogodek pred velikonočnimi prazniki so nam pomagali ustvariti v agenciji Fabulatorij, za medijski doseg in način lansiranja novice v medije pa so poskrbeli v agenciji Pristop. Analize in zbirko objav so nam učinkovito pripravili v Klipingu, za celostni pregled nad komentarji in objavami na družbenih omrežjih pa smo uporabili storitev Babl.

Večje, vnaprej začrtane projekte seveda usklajujemo in načrtujemo na rednih skupnih sestankih znotraj podjetja in v sodelovanju z agencijami. Ob tem bi želeli izpostaviti, da nam idej nikoli ne zmanjka in so lahko vrhunske, vprašanje pa je v možnostih njihove izvedbe. In tokrat se lahko pohvalimo, da nam je ta na vseh ravneh tudi vrhunsko uspela (smeh).

Intervju

Melanja Korošec
27. 04. 2024

Na naslovnici MM-a #514 je Melanja Korošec, direktorica strateškega marketinga in…

»Zadovoljna stranka je za nas najboljši marketing in čeprav ji zelo verjetno ne bomo prodali še ene hiše, pa nas bo priporočila naprej,« pravi…

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Naši avtorji