Članki avtorja: Miha Rejc

Miha Rejc

Kako bo videti »digitalna Slovenija« leta 2030?

rejc2
DIGITALNO

Digitalno oglaševanje na odprtem spletu ali zakaj ga je vredno…

rejc1
DIGITALNO

Digitalna medijska krajina ter digitalno oglaševanje: ograjeni…

Intervju

štalec
25. 03. 2023

Z Andražem Štalcem, soustanoviteljem digitalne agencije Red Orbit, smo se pogovarjali o…

»Sem analitičen človek, ampak odločitev ne sprejemam na podlagi podatkov, jih pa želim poznati. Ne gre torej za »data-driven« odločitve, temveč tiste…

bla
23. 03. 2023

Petra Čadež, direktorica marketinga v strateškem poslovnem področju delikatesni namazi v…

snežič
21. 03. 2023

SOZ je za bralce MM-a komentiral oglase Roka Snežiča, ki spodbujajo odprtje podjetja v…

Naši avtorji