Članki avtorja: Jure Habbe

aktivni
MMARKETING

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo…

habbe
MMARKETING

10 veščin, ki jih morajo marketingarji obvladati za uspešno…

b2c
MMARKETING

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C,…

ab
MMARKETING

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga…

sejmi
MMARKETING

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali…

ključni kupci
MMARKETING

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi…

raziskovalni marketing
MMARKETING

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati…

b2b
MMARKETING

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri…

Intervju

zz
14. 07. 2025

O marketinških aktivnostih za Shein v Sloveniji smo spregovorili z Žanom Susmanom,…

Osnovni koncept Shein pop-up prodajalen je mišljen kot nek večdnevni dogodek, ki privabi množice in se nato seli na drugo lokacijo. V Citycentru…

zz
11. 07. 2025

V času, ko je pozornost potrošnika ena najdragocenejših dobrin v marketingu, prihajajo v…

Skupni imenovalec odzivov je navdušenje – ljudje doživijo hologram kot nekaj novega, nepričakovanega in vizualno zelo močnega, kar lahko vpliva tudi…

tomato
07. 07. 2025

Obiskovalci Ljubljanskega gradu si bodo v letošnjem poletju – od 4. julija pa vse do 31.…

Naši avtorji