Članki avtorja: Jure Habbe

aktivni
MMARKETING

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo…

habbe
MMARKETING

10 veščin, ki jih morajo marketingarji obvladati za uspešno…

b2c
MMARKETING

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C,…

ab
MMARKETING

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga…

sejmi
MMARKETING

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali…

ključni kupci
MMARKETING

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi…

raziskovalni marketing
MMARKETING

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati…

b2b
MMARKETING

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri…

Intervju

snežič
21. 03. 2023

SOZ je za bralce MM-a komentiral oglase Roka Snežiča, ki spodbujajo odprtje podjetja v…

robavs
18. 03. 2023

Marjana Robavs, dolgoletna medijska direktorica in partnerica v oglaševalski agenciji…

V prihodnosti bo umetna inteligenca imela vse večji vpliv na način, kako bomo živeli in delali. Zato se moramo zavedati možnih posledic uporabe te…

sam butler
17. 03. 2023

Igričarstvo je postalo enakovreden člen zabavne industrije, poudarja Sam Butler iz družbe…

Na podlagi igričarskih franšiz nastajajo knjige, filmi in televizijske serije. Podobno kot v primeru televizije, filmi in knjige prihajajo v igre z…

Naši avtorji