Članki avtorja: Jure Habbe

aktivni
MMARKETING

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo…

habbe
MMARKETING

10 veščin, ki jih morajo marketingarji obvladati za uspešno…

b2c
MMARKETING

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C,…

ab
MMARKETING

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga…

sejmi
MMARKETING

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali…

ključni kupci
MMARKETING

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi…

raziskovalni marketing
MMARKETING

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati…

b2b
MMARKETING

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri…

Intervju

čad
18. 09. 2021

Industrija srečanj nikoli več ne bo takšna, kot je bila pred covidom-19, je prepričan…

»Naj poudarim, da smo kreativna industrija, ne pa logistična. Naročniki kupujejo naše kreativne rešitve in ne logističnih, ki jih lahko vsakdo…

balazic
11. 09. 2021

Koronakriza je za vedno spremenila vedenje potrošnikov, je prepričan Toni Balažič,…

»Mislim, da je eden od ključnih dejavnikov uspeha v moji karieri prav to, da sem marketingar. In to takšen marketingar, ki želi razumeti marketing…

bla
08. 09. 2021

Za Lucijo Lepšina, tekstopisko v Agenciji 101 in predavateljico na Akademiji UDO, so…

Vsako omrežje je svoj svet in ključno je, da se to vzame v zakup

Naši avtorji