Članki avtorja: Jure Habbe

aktivni
MMARKETING

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo…

habbe
MMARKETING

10 veščin, ki jih morajo marketingarji obvladati za uspešno…

b2c
MMARKETING

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C,…

ab
MMARKETING

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga…

sejmi
MMARKETING

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali…

ključni kupci
MMARKETING

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi…

raziskovalni marketing
MMARKETING

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati…

b2b
MMARKETING

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri…

Intervju

bla
20. 01. 2022

Klemen Peternel, direktor družbe Kalmia, poudarja, da NFT nosi pravo vrednost šele takrat…

bla
17. 01. 2022

Z Martino Wanis in Janom Šlambergerjem, zmagovalcema 6. sezone Štartaj Slovenija, smo se…

teržan
15. 01. 2022

Z Darjo Teržan, izvršno direktorico poslovnega področja Donat v Atlantic Grupi, smo se…

»V marketingu se vse začne in v marketingu se vse konča. Kdor v poslovnem svetu tega danes ne razume, bo imel resne težave, morda ne letos, a v…

Naši avtorji