Članki avtorja: Jure Habbe

aktivni
MMARKETING

Kako z aktivnimi marketinškimi pristopi hitreje povečamo prodajo…

habbe
MMARKETING

10 veščin, ki jih morajo marketingarji obvladati za uspešno…

b2c
MMARKETING

5 ključnih razlik med vlogo marketinga pri prodaji B2B in B2C,…

ab
MMARKETING

Kaj pri marketingu in prodaji pomeni A/B testiranje ter kako ga…

sejmi
MMARKETING

Kako nadomestimo izpad prodajnih stikov, ki smo jih pridobivali…

ključni kupci
MMARKETING

10 zlatih pravil za ravnanje in uspešno sodelovanje s ključnimi…

raziskovalni marketing
MMARKETING

Kaj pomeni raziskovalni marketing in kako nam pomaga izboljšati…

b2b
MMARKETING

Zakaj uspešni pri prodaji B2C običajno niso enako dobri pri…

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji