Članki avtorja: Eva Sorčan

Mojmir Šiftar

Mojmir Šiftar: »Ko ustvarjam, sem srečen«

rastezanja2
MMARKETING

»Največ vlagamo v osebne stike«

m
KOMMUNICIRANJE

MOSS: Kdo pada, kdo raste?

fakultete

Digitalna odsotnost: Ali fakultete izkoriščajo potencial…

Intervju

amcham
15. 05. 2025

Kaj se zgodi, ko se na hodnikih IE Business School v Madridu srečata dve radovedni osebi…

Če zdaj gledam nazaj, bi verjetno morali več vlagati v kombinacijo učinkovitostnega marketinga in znamčenja, ne pa samo v prvega.

mm
10. 05. 2025

»Imel sem velike ambicije in nisem želel biti povprečen,« pove Marko Končina, ki živi v…

ariana
09. 05. 2025

Jeseni 2025 prihaja na marketinško prizorišče nov dogodek PriceTag Day, ki bo pomembno…

Idejo o dogodku so nam pravzaprav dali trgovci sami, saj so nas opozarjali, da na nobenem festivalu ni tekmovalne kategorije, ki bi nagrajevala prav…

Naši avtorji