Članki avtorja: Eva Sorčan

doja

Doja Cat in M·A·C s čokoladno šminko ustvarila enega od najbolj…

Documents Parfumes
MMARKETING

Documents Parfumes: Kitajska parfumska znamka, ki osvaja z…

Lacoste
MMARKETING

Lacoste po 92 letih zamenjal krokodila: zakaj?

EQUA
MMARKETING

Ko logotip preseže le izdelek

Matt Rife

Ko humor postane past: Matt Rife in odmevna kampanja e.l.f.…

Becca Bloom

Becca Bloom: TikTok senzacija, ki prikazuje bogastvo brez…

Tiho razkošje
MMARKETING

Tiho razkošje: zakaj velike luksuzne znamke opuščajo kričeče…

Mojmir Šiftar

Mojmir Šiftar: »Ko ustvarjam, sem srečen«

rastezanja2
MMARKETING

»Največ vlagamo v osebne stike«

m
KOMMUNICIRANJE

MOSS: Kdo pada, kdo raste?

fakultete

Digitalna odsotnost: Ali fakultete izkoriščajo potencial…

Intervju

tuškej
07. 11. 2025

Objavljamo intervju z Mitjem Tuškejem, strategom in partnerjem v skupini Formitas, ki je…

Dober občutek je, da tvoje delo prepozna tisti del strokovne javnosti, ki si mu v svojem delu najbolj predan.

Komotar
03. 11. 2025

In ta strast je razvidna iz vsake minute pogovora s Cirilom Komotarjem, najbolj…

Moja vloga kot ustvarjalca vsebin je v bistvu precej sebična, saj hočem biti sam zadovoljen s tem, kar objavim. Imam res veliko srečo oziroma…

Življenje z znaMMkami
27. 10. 2025

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Naši avtorji