Članki avtorja: Eva Domijan

Kako ustvariti »buzz«
MMARKETING

Kako ustvariti »buzz« okoli (dolgočasnih) izdelkov?

David proti Goljatu
MMARKETING

David proti Goljatu v e-trgovini: Kaj se lahko slovenski spletni…

Sinergija fizičnega in digitalnega
DIGITALNO

Sinergija fizičnega in digitalnega v sodobni trgovini

e-trgovina
MMARKETING

Kako generacija Z vpliva na marketing v e-trgovini?

Nakupovanje v živo

»Nakupovanje v živo« premika meje klasične e-trgovine

Glasovno iskanje
MMARKETING

Vzpon glasovnega iskanja v spletni trgovini

temu
MMARKETING

Nakupuj kot milijarder ali kako kitajski spletni velikani…

Zelena logistika
MMARKETING

Zelena logistika: kako lahko spletne trgovine poslujejo…

Pet trendov
DIGITALNO

Pet trendov, ki narekujejo sedanjost in prihodnost spletne…

Eva Domijan
MMARKETING

Več kot klik: Prihodnost e-trgovine v večkanalnem in…

moda ui

Čarobni svet mode 2.0: Kako umetna inteligenca šiva prihodnost

Intervju

Sanja Likar
14. 06. 2025

S Sanjo Likar, generalno vodjo marketinga za regijo Srednje in Vzhodne Evrope pri…

Tako hiter, kot je razvoj tehnologij, so tudi spremembe na trgu hitre in dinamične. Zato preprosto moramo biti v koraku s časom, da lahko spremembe…

smash
13. 06. 2025

Gostinska blagovna znamka SMASH, ki jo razvijajo Vuk Greganović, Tom Jaki in Aleš Prestor…

bbb
07. 06. 2025

»Delo v agenciji ni za vsakogar. Je nadpovprečno dinamično in polno sprememb. Nove…

»V času, ko je ves svet povezan, ko je kanalov praktično neskončno in ko se nam obeta precejšnja inflacija vsebin, ki jih poganja umetna inteligenca…

Naši avtorji