m
Aktualno

Z enim klikom naličeni in urejeni za spletni sestanek

Microsoft Teams in Maybelline New York omogočata uporabnikom po vsem svetu, da se s klikom na virtualno kozmetično torbico hitro naličijo in uredijo za spletne sestanke.

Posebna funkcija znotraj platforme Microsoft Teams omogoča prilagoditev ličenja in končnega videza neposredno na aplikaciji za spletne sestanke. Maybelline New York (del skupine L'Oréal) želi dvigniti samozavest ljudem in jih opolnomočiti v njihovem delovnem okolju. Poleg tega pa uporabnikom z eksperimentiranjem v virtualnem svetu omogoči vpogled, kateri izdelki so primerni zanje. Ti jih lahko seveda pozneje preizkusijo in kupijo v fizičnih trgovinah.

Uporabniki lahko izbirajo med 12 slogi, ki dopolnjujejo njihov naravni videz in se po besedah predstavnikov lepotne blagovne znamke počutijo opolnomočene in zadovoljne brez dodatnega truda. »Opolnomočenje ljudi s pomočjo tehnologije je jedro našega delovanja pri Microsoftu. Nova aplikacija Maybelline Beauty na platformi Microsoft Teams je odličen primer, kako skupaj z našimi partnerji in uporabo moči umetne inteligence ljudem omogočamo več načinov izražanja v delovnem okolju,« je povedala Nicole Herskovich, podpredsednica Microsoft Teams.

Možnost je na voljo v videoklicih tistim uporabnikom, ki imajo poslovno licenco Teams, vključno z uporabniki v Sloveniji.

m

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji