marketinška odličnost
Aktualno

»V marketinški odličnosti ni prostora za polovičarsko delo«

V zadnjem v nizu člankov o prejemnikih nagrad za marketinško odličnost smo se pogovarjali s predstavniki Atlantic Grupe, Mercatorja in NLB. Zanimalo nas je, kaj jim pomenita marketinška odličnost in naziv »marketinškega prvaka«.

V Atlantic Grupi menijo, da je marketinški prvak tisti, ki dosega izredno visoke standarde v svoji panogi in odločilno prispeva k poslovni uspešnosti podjetja kot celote. »Zelo smo ponosni, da smo med prejemniki nagrad za marketinško odličnost 2024 z Donatovim trajnostnim projektom in Argetinim družbeno odgovornim projektom PlaNika. Nagradi in projekti, ki so se uvrstili med finaliste, nam pomenijo priznanje stroke, da smo kot poslovna funkcija in skrbniki znamk znotraj podjetja na pravi poti. Dajejo izredno motivacijo ekipi in še podžigajo inovativnost,« pravijo.

Po njihovem mnenju je marketingar, ki želi doseči marketinško odličnost, kot kuhar v najboljši restavraciji: »Kuharjev trg je jedilnica, polna lačnih strank z izredno visokimi pričakovanji, ki enostavno mora vedeti, kaj gostje iščejo. Kaj prav tega kuharja loči od še ene anonimne jedilnice? Sestavine, ideje in postopki ter rezultat njihovega kombiniranja, ki ga konkurenca enostavno ne more posnemati. Tako kot v vrhunski kuhinji tudi v marketinški odličnosti ni prostora za polovičarsko delo. Vsak korak je pomemben, od prvega stika s sestavinami do celotnega doživetja izdelka. Na koncu pa oboji stremimo k istemu cilju – zadovoljnim kupcem, ki se vračajo po več,« so prepričani v Atlantic Grupi. Kot še dodajajo, si stalno prizadevajo, da so njihove marketinške aktivnosti učinkovite in relevantne, usmerjene k pravim ciljnim skupinam in nagovarjajo prave potrebe na trgu,  hkrati pa so opazne, opažene in skladne z njihovimi trajnostnimi zavezami.

ag donat

ag argeta

Ključna je dobro zastavljena marketinška strategija

Kot pravijo v Mercatorju, jih pri vseh zastavljenih aktivnostih vodi dobro zastavljena marketinška strategija. »Za Mercatorjevo Piko je biti prvi v nagrajeni kategoriji poseben uspeh in dosežek, za katerega je zaslužno res široko število sodelavcev. Tako je projekt po desetih letih prenovljene Pike dosegel svoj namen in bil ne le toplo sprejet med našimi imetniki kartice, temveč prepoznan tudi v stroki,« so zadovoljni.

Ponosni so, da je strokovna komisija nagradila tako izjemno kompleksen projekt transformacije programa zvestobe in da so prepoznali vlogo marketinga, ki je bil katalizator sprememb v podjetju. »Strokovno priznanje potrjuje marketinško odličnost v izjemno konkurenčnem okolju. Čestitke so tako namenjene celotni ekipi, ki je sodelovala pri projektu. S svojo predanostjo, inovativnostjo in vrhunskimi rezultati si želimo neprestano postavljati nove standarde v industriji,« pravijo v Mercatorju. Dodajo, da stalno stremijo k projektom, ki njihovim kupcem predstavljajo nadgradnjo njihove nakupne izkušnje: »Veliko težo imajo raziskave med kupci, ki nam potrjujejo, da sta smer delovanja in zastavljena marketinška strategija pravi. Ne nazadnje pa so najboljši dokaz poslovni rezultati aktivnosti.«

mercator MO

»Marketinška odličnost je eden od osnovnih predpogojev za uspešno poslovanje na trgu«

Tudi v NLB pravijo, da jim nagrada pomeni ogromno, zlasti zato, ker gre ravno za projekt »Odličnost upravljanja blagovne znamke NLB«. »Gre namreč za blagovno znamko, ki je po zelo težkih časih pred slabim desetletjem v zadnjih letih doživela preporod, ki je v tej regiji in širše res redko viden. V NLB se upravljanja blagovne znamke lotevamo zelo sistematično in preudarno, zato smo še toliko bolj veseli, da je naša prizadevanja in napore prepoznala tudi slovenska strokovna javnost. Nagrada potrjuje naše dosedanje delo in nam hkrati daje zagon in veliko odgovornost za upravljanje ene od vodilnih regijskih blagovnih znamk tudi v prihodnje,« so povedali za MM. 

Kot pravijo, se tako v Sloveniji kot širše v regiji, kjer delujejo banke NLB Skupine, razmerja moči v segmentu bančništva intenzivno spreminjajo. Ohranjanje močne blagovne znamke in krepitev atributov, ki med potrošniki dvigujejo preferenčni izbor in primarno uporabo banke, je zato ključnega pomena za uspešno poslovanje. »Projekt 'Odličnosti upravljanja blagovne znamke NLB' učinkovito odgovarja na izziv, kako NLB premakniti med t. i. 'hot playerje', kjer so pozicionirane banke, ki na trgu pridobivajo. Marketinška odličnost je eden od osnovnih predpogojev za uspešno poslovanje na trgu in uresničevanje ambiciozne poslovne strategije NLB Skupine,« pravijo. 

Njihove marketinške aktivnosti sicer sledijo strategiji in udejanjajo arhetip skrbnega mentorja, ki mu je mar za uporabnike in družbo, v kateri je doma. »V času poplave informacij želimo torej ostati partner, na katerega se lahko naše stranke vselej, 24 ur na dan in vse dni v letu, obrnejo po nasvet, pa tudi pomoč,« sklenejo. 

nlb

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji