answear
Aktualno

Tudi Answear po novem pod okriljem Publicis Medie

Modna spletna platforma Answear, ki je v Sloveniji prisotna dobri dve leti, je skrb za celotno medijsko strategijo zaupala medijski agenciji Publicis Media.

Answear, modna spletna trgovina z oblačili, ki že več kot 10 let uspešno deluje v Srednji in Vzhodni Evropi, je z začetkom poletja celotno medijsko strategijo in medijsko taktiko kampanj prepustil medijski agenciji Publicis Media. Sprememba pa ne velja samo za Slovenijo, ampak tudi za druge trge Srednje in Vzhodne Evrope. Sodelovanje zajema tako spletno kot tudi klasično oglaševanje. 

Kot so sporočili iz Publicis Medie, z novim naročnikom še povečujejo delež in vpliv na medijskem trgu. Od začetka leta so namreč prevzeli skrb tudi za medijski zakup za Miele, Ghetaldus Optika, Mimovrste.si, Marles in druge. Njihovi največji naročniki so sicer Mondelez, Sandoz, Samsung, Lactalis, Visa, Intersnack, Karcher in Združenje bank Slovenije.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji