mm
Aktualno

PROSTA ŠE ZADNJA MESTA NA AKADEMIJI UDO

Bliža se začetek naslednje izvedbe izobraževanja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu – akademije za upravljavca družbenih omrežij (Akademija UDO).

BREZ DRUŽBENIH OMREŽIJ DANES VEČ NE GRE

Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, kar smo upoštevali pri snovanju programa. To pomeni, da je a) zasnovan praktično in b) času primerno nadgrajen.

3 LETA, 15+ GENERACIJ, 350+ UDELEŽENCEV

Postanite strokovnjak za upravljanje najbolj priljubljenih družbenih omrežij. V okviru 44-urnega celovitega programa z izbranimi predavatelji se boste naučili ali pa izboljšali upravljanje Facebooka, Instagrama, X-a (nekdanji Twitter), LinkedIna, YouTuba in TikToka.

VPOGLED V ŠIRINO MARKETINGA IN ZELO SPECIFIČNA ZNANJA ZA DRUŽBENA OMREŽJA

Program je prvenstveno namenjen podjetjem, manjšim ali večjim, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in poslovanje podjetja.

Začetek izobraževanja je že 3. oktober 2023, na voljo pa so še zadnja mesta. Več informacij o programu, predavateljih in urniku najdete na: www.udo-smm.si/zaposleni

Intervju

tišler
25. 11. 2023

Z Luko Tišlerjem, oblikovalcem, ki se je specializiral za ustvarjanje vizualnih rešitev s…

UI ne ve, kaj so impresije, ne zna pripovedovati zgodbe. Dober fotograf bo na snemanju iz modela lahko izvabil vsa možna čustva, UI pa ne. Ta ti…

Litou
18. 11. 2023

S Stello Litou, ki je poleg vodenja CME Adria in RTL Hrvaška nedavno prevzela tudi mesto…

»Naložbe v produkcijo lokalnih vsebin, naložbe v tehnološke rešitve in krepitev zavedanja o naših blagovnih znamkah so trije stebri naše strategije…

Nina Usnik
11. 11. 2023

Telemach Slovenija je pred svetovnim prvenstvom v košarki predstavil novo komunikacijsko…

»Predvsem sem zadovoljna, da smo ves čas sledili ideji v ozadju kampanje oz. celotne platforme. To je, da pokažemo, da si čustva vedno delimo – tako…

Naši avtorji