mm
Aktualno

PROSTA ŠE ZADNJA MESTA NA AKADEMIJI UDO

Bliža se začetek naslednje izvedbe izobraževanja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu – akademije za upravljavca družbenih omrežij (Akademija UDO).

BREZ DRUŽBENIH OMREŽIJ DANES VEČ NE GRE

Upravljavec družbenih omrežij v zadnjem času velja za enega od najbolj iskanih poklicev v marketingu, kar smo upoštevali pri snovanju programa. To pomeni, da je a) zasnovan praktično in b) času primerno nadgrajen.

3 LETA, 15+ GENERACIJ, 350+ UDELEŽENCEV

Postanite strokovnjak za upravljanje najbolj priljubljenih družbenih omrežij. V okviru 44-urnega celovitega programa z izbranimi predavatelji se boste naučili ali pa izboljšali upravljanje Facebooka, Instagrama, X-a (nekdanji Twitter), LinkedIna, YouTuba in TikToka.

VPOGLED V ŠIRINO MARKETINGA IN ZELO SPECIFIČNA ZNANJA ZA DRUŽBENA OMREŽJA

Program je prvenstveno namenjen podjetjem, manjšim ali večjim, zato je zasnovan tako, da družbena omrežja umestimo v celovito marketinško-prodajno strategijo in poslovanje podjetja.

Začetek izobraževanja je že 3. oktober 2023, na voljo pa so še zadnja mesta. Več informacij o programu, predavateljih in urniku najdete na: www.udo-smm.si/zaposleni

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji