PHNX2
Aktualno

PHNX uvaja nagrado za mir

Francoski oglaševalski portal AdForum je leta 2020 uvedel nagrade PHNX, ki jih bodo letos podelili četrtič, dodali pa bodo tudi novo nagrado v kategoriji kreativnost za mir.

Prvotni namen nagrad PHNX je bil v času epidemije opogumiti in počastiti kreativce, da kot ptič feniks vzniknejo iz pepela. Od samega začetka so poudarjali pomen prijateljstva in harmonije, letos pa tema vrednotama dodajajo še mir. Pravijo namreč, da je to nekaj, po čemer vsi hrepenimo, a se trenutno zdi nedosegljivo. Letos se bodo za nagrado v kategoriji kreativnost za mir lahko potegovale oglaševalske akcije, ki se borijo proti sovraštvu, predsodkom ali vojni oz. kakor koli pozivajo k miru.

O prejemnikih nagrade je lani presojala žirija, v kateri je bilo skoraj 1000 kreativcev, marketingarjev, novinarjev in svetovalcev z vsega sveta in tudi letošnja žirija bo po besedah organizatorjev enako izjemna.

Intervju

Monika Zajc
30. 11. 2024

Na naslovnici MM #521 je Monika Zajc, ki je pred letom dni prevzela vodenje digitalne…

Že od mladosti si vedno znova ponavljam: če sem dovolj pogumna, da začnem, sem dovolj pogumna, da uspem. Imam zelo enostavno strategijo, ki je vsaj v…

Hana Souček Martinc
30. 11. 2024

3. decembra bomo praznovali »ta veseli dan kulture«, mi pa smo se s Hano Souček Martinc…

»Kulturni projekti pogosto zahtevajo posebne pristope, ki vključujejo poudarjanje osebnega in estetskega vpliva. Ta vrsta komuniciranja se osredotoča…

Življenje z znaMMkami
25. 11. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Najljubši oglaševalski slogan je: »Kaj bi mi brez domišljija.«

Naši avtorji