PHNX2
Aktualno

PHNX uvaja nagrado za mir

Francoski oglaševalski portal AdForum je leta 2020 uvedel nagrade PHNX, ki jih bodo letos podelili četrtič, dodali pa bodo tudi novo nagrado v kategoriji kreativnost za mir.

Prvotni namen nagrad PHNX je bil v času epidemije opogumiti in počastiti kreativce, da kot ptič feniks vzniknejo iz pepela. Od samega začetka so poudarjali pomen prijateljstva in harmonije, letos pa tema vrednotama dodajajo še mir. Pravijo namreč, da je to nekaj, po čemer vsi hrepenimo, a se trenutno zdi nedosegljivo. Letos se bodo za nagrado v kategoriji kreativnost za mir lahko potegovale oglaševalske akcije, ki se borijo proti sovraštvu, predsodkom ali vojni oz. kakor koli pozivajo k miru.

O prejemnikih nagrade je lani presojala žirija, v kateri je bilo skoraj 1000 kreativcev, marketingarjev, novinarjev in svetovalcev z vsega sveta in tudi letošnja žirija bo po besedah organizatorjev enako izjemna.

Intervju

draksler6
23. 09. 2023

Z Gregorjem Drakslerjem, ki sodi med najbolj izkušene direktorje marketinga na področju…

Vedno se srečujemo z izzivom, ali naj bo oglasno sporočilo bolj kreativno ali strogo prodajno, toda na koncu moramo doseči določene številke, kar je…

Primož Zupan
16. 09. 2023

V založbi Rokus Klett so predstavili novost na našem trgu – tečaje programiranja Coders…

Zaradi nenehne digitalizacije na vseh ravneh in področjih življenja postajajo tovrstna znanja, torej digitalne veščine, pomemben del našega vsakdana…

Božidar Abramović
09. 09. 2023

V okviru konference medijskih trendov SEMPL, ki se v Portorož vrača 19. in 20. oktobra…

Medijska ali katera koli druga komunikacijska agencija, ki ne bo sprejela sprememb, ki jih prinašajo orodja umetne inteligence, ne bo kos izzivom…

Naši avtorji