PHNX uvaja nagrado za mir
Francoski oglaševalski portal AdForum je leta 2020 uvedel nagrade PHNX, ki jih bodo letos podelili četrtič, dodali pa bodo tudi novo nagrado v kategoriji kreativnost za mir.
Prvotni namen nagrad PHNX je bil v času epidemije opogumiti in počastiti kreativce, da kot ptič feniks vzniknejo iz pepela. Od samega začetka so poudarjali pomen prijateljstva in harmonije, letos pa tema vrednotama dodajajo še mir. Pravijo namreč, da je to nekaj, po čemer vsi hrepenimo, a se trenutno zdi nedosegljivo. Letos se bodo za nagrado v kategoriji kreativnost za mir lahko potegovale oglaševalske akcije, ki se borijo proti sovraštvu, predsodkom ali vojni oz. kakor koli pozivajo k miru.
O prejemnikih nagrade je lani presojala žirija, v kateri je bilo skoraj 1000 kreativcev, marketingarjev, novinarjev in svetovalcev z vsega sveta in tudi letošnja žirija bo po besedah organizatorjev enako izjemna.