Petrol
Aktualno

Petrol: »Marketinško odličnost živimo vsak dan«

Na Slovenski marketinški konferenci je veliko nagrado prejelo podjetje Petrol, kjer pravijo, da marketinška odličnost ni enkratno letno tekmovanje, ampak način delovanja marketinške funkcije znotraj podjetja ali korporacije.

Za MM so povedali, da dosežek državnega prvaka v marketingu zanje pomeni priznanje in potrditev stroke za strokovno in konsistentno delo ekipe marketinga, uporabniške izkušnje in digitalne prodaje v zadnjih letih. Obenem prinaša tudi veliko odgovornost za nadaljnje delo. »Za nas to ni samo priznanje, ampak tudi izjemna motivacija, ki nas bo spodbudila pri vseh prihodnjih projektih. Hkrati je to nagrada, ki si jo delimo z vsemi deležniki znotraj podjetja, s katerimi vsakodnevno sodelujemo pri ustvarjanju zmagovalnih projektov,« pravijo.

Dodajajo, da uspeh ne bi bil mogoč brez prispevkov sodelavcev iz različnih oddelkov: »Med njimi so poslovna inteligenca, ki nam postavlja ogledalo; produkti, s katerimi razvijamo uspešne zgodbe; prodaja, ki uspešno pripelje projekte do prodajnih rezultatov; IT, ki nas podpira pri digitalnem razvoju in mnogi drugi, ki tvorijo celoten mozaik uspeha pri ustvarjanju zmagovalnih projektov. Uspešnih zgodb zagotovo ne bi mogli razvijati brez zaupanja in podpore celotne uprave, še posebej člana uprave, Jožeta Smoliča, ki je med drugim odgovoren tudi za marketing in digitalno prodajo.«

Uspeš lahko tudi v najtežjih časih

Nagrada je zanje obenem tudi dokaz, da je mogoče doseči uspeh tudi v najtežjih časih, ko se soočajo z izzivi, kot so zmanjševanje proračunov in nestabilno okolje. »V takih trenutkih je ključna kreativnost – pri iskanju virov, rešitev in njihovi izvedbi. In zavedanje, da to priložnost vidimo kot pot za osebno in strokovno rast ter napredek. In naša ekipa v to zagotovo verjame,« so prepričani.  

Povejo še, da »marketinška odličnost« zanje ni zgolj enkratno letno »tekmovanje« za naziv državnega prvaka v marketingu, ampak gre za način delovanja marketinške funkcije znotraj podjetja ali korporacije. »Da lahko postaneš odličen, mora marketing preseči vlogo oddelka v organizacijski strukturi. To doseže na način, da je relevanten in kompetenten sogovornik različnim poslovnim funkcijam, od soustvarjanja strategije podjetja do razvoja produktnega portfelja in seveda udejanja poslovne strategije podjetja. Odgovornost marketinga je tudi razvoj močne in zaupanja vredne blagovne znamke, oblikovanje identitete znamke ter njeno vključevanje v marketinške in razvojne aktivnosti,« povejo in sklenejo z mislijo: »V Petrolu marketinško odličnost živimo vsak dan. Vse, kar smo opisali v prijavah na tekmovanje, je pri nas način delovanja in standard, ki mu dosledno sledimo.«

petrolgo4

Zmagovalni projekt: Prenovljena marketinška in komunikacijska strategija nove aplikacije Petrol GO

Petrol je v vseh petih kategorijah letošnjega razpisa za marketinško odličnost dosegel status finalista. Ta dosežek jih je na koncu popeljal do najvišjega priznanja – postali so državni prvaki v marketingu, v kategoriji 3 pa so postali tudi zmagovalci.

Komisijo je prepričala celostno prenovljena mobilna aplikacija Petrol GO, ki jo opišejo kot unikatno konkurenčno prednost Petrola in pomemben razlog za to, da se stranke rade ustavijo na njihovih prodajnih mestih. Sodobna mobilna platforma omogoča še bolj enostavne in napredne načine poslovanja, hkrati pa predstavlja takojšen stik s Petrolom na vseh njihovih poteh. Prenovljena marketinško-komunikacijska strategija ob posodobitvi aplikacije je obsegala aktivnosti od idejne zasnove, uporabniških testiranj, izdelave konceptov ter prototipa do predstavitve aplikacije in komunikacijske kampanje kot tudi spremljanja ponakupne izkušnje po samem lansiranju. Pri tem je bil marketing ključni nosilec in odgovoren za vse korake izvedbe strategije.

Intervju

z
21. 10. 2024

Ob prvi obletnici delovanja agencije smo se pogovarjali z direktorjem Žigom Anžlovarjem,…

Življenje z znaMMkami
21. 10. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

z
15. 10. 2024

Kultna slovenska znamka nadaljuje razvoj pod italijanskim okriljem, zato smo o tem…

Naši avtorji