oi
Aktualno

Pariz, prihaja slovenska olimpijska reprezentanca!

52 dni pred začetkom poletnih olimpijskih iger v Parizu sta Slovenska turistična organizacija in Olimpijski komite Slovenije predstavila prvo nacionalno olimpijsko kampanjo.

Slovenska turistična organizacija (STO) in Olimpijski komite Slovenije – Združenje športnih zvez (OKS-ZŠZ) sta predstavila kampanjo, ki bo ob olimpijskih igrah Pariz 2024 izpostavila Slovenijo. Kampanja združuje podobe slovenske narave in slovenskih športnic ter športnikov, kot so Tadej Pogačar, Janja Garnbret, Kristjan Čeh, Andreja Leški, Toni Vodišek in drugi. Glavno sporočilo kampanje »Imamo to! Pariz, prihajamo!« ponazarja kombinacijo slovenske športne odličnosti in turističnega potenciala naše države, hkrati pa opozarja na prihajajoči mednarodni športni spektakel.

Prva nacionalna olimpijska kampanja vključuje vizuale in videoposnetke desetih prepoznavnih slovenskih lokacij (Otočec in Dolenjska, Bled in Alpe, Dolina Soče, Ptuj, Piran in Obala, Postojnska jama ter Ljubljana) ter več kot 20 slovenskih športnikov. Namen kampanje je promocija dosežkov slovenskih športnikov in promocija Slovenije kot turistične destinacije, ki poleg naravnih danosti ponuja tudi športna doživetja in je primerna lokacija za priprave vrhunskih športnikov. Videoposnetke spremlja glasbena podlaga slovenskega glasbenika DJ Umeka.

Prva slovenska olimpijska kampanja bo globalna in digitalna

Mag. Maja Pak Olaj, direktorica STO, je za MM povedala, da bo globalna digitalna kampanja prisotna na več kot dvajsetih trgih. Kampanjo bomo poleg spletnih medijev in družbenih omrežij lahko zasledili tudi na zunanjih oglasnih površinah, na kanalih Radiotelevizije Slovenija, v tiskanih medijih in na kanalih televizijske mreže Eurosport. Dodala je še: »Olimpijske igre v Parizu predstavljajo edinstveno priložnost za Slovenijo, da se predstavi kot destinacija, kjer se prepletata vrhunski šport in osupljiva narava. Kampanja, ki združuje naše športne junake in čudovite podobe naše narave, ni le promocija naše dežele kot turistične destinacije, temveč tudi kot prostora, kjer so šport, zdrav življenjski slog in trajnostne vrednote globoko zakoreninjeni. Prepričani smo, da bo kampanja navdušila številne obiskovalce z vsega sveta in jih povabila, da odkrijejo in občutijo Slovenijo na povsem nov način.«

»Za izjemno kampanjo so zaslužni tudi kreativci«

Predsednik OKS-ZŠZ Franjo Bobinac je poudaril, da kampanja ni posebna le zaradi lokacij in sodelujočih športnic ter športnikov, ampak tudi zaradi jasno zastavljene ideje, ki so jo kreativci spletli v čudovito zgodbo; zgodbo narave športnikov in narave, ki jo ponuja Slovenija. Po pričakovanjih OKS-ZŠZ bomo na letošnjih olimpijskih igrah imeli najštevilčnejšo reprezentanco v zgodovini Republike Slovenije, saj bo štela med 80 in 100 športnikov. »Če parafraziram znameniti stavek iz filma Casablanca: 'To je ne le začetek, ampak tudi nadaljevanje lepega prijateljstva med slovenskim turizmom in slovenskim športom.' Imamo to. Pariz, prihajamo!« je še ponosno dodal Bobinac.

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji