novi mm
Aktualno

Novi MM: Širjenje virusa

Na naslovnici 479. številke Marketing magazina je Zoran Gabrijan, kreativni direktor v Futuri DDB.

Zoranu Gabrijanu je z ekipo uspel veliki met. Oglasi dobrodošlice, ki so jih ob prihodu Ikee v Slovenijo zasnovali za Lesnino, so okužili slovensko spletno javnost, ki (tokrat) ni skoparila s pohvalnimi besedami. Poenotenost mnenj je v naši deželi resnična redkost, zato je ta oglaševalski presežek tudi s tega vidika še bolj dragocen. Ugotavljati, zakaj je prišlo do učinka virusa, je težavna naloga. Gabrijan, ki smo ga (tudi) zaradi te, zagotovo najboljše oglaševalske akcije zadnjega leta (ali celo let), povabili k osrednjemu intervjuju, nima enoznačnega odgovora. Vse se je pač poklopilo ob pravem času: simpatični (slovenski) igralci, ki so se v tednu dni naučili besedila v švedščini, prijaznost in dobronamernost Lesnine, ki je – vsaj tako je videti – iskreno pozdravila tekmeca v »svoji« domovini, in seveda humor, ki vselej uspešno nagovori zabave željno občinstvo, vse skupaj pa pospremljeno še s kančkom sreče. Recepta za viralnost torej ni – če vam ga bo kdo poskušal prodati, ga poslušajte z zadržkom –, je le kombinacija sestavin, ki pa vam ne bo vedno zagotovila popolne jedi.

V novem MM-u pišemo tudi o industriji dogodkov, ki se je v lanskem letu popolnoma sesula, se zdaj počasi sestavlja nazaj. Tako smo se udeležili prvega dneva Effie, B2B konference in iPROM Akademije, kjer so predavatelji podelili svoje izkušnje v epidemičnem letu. Kot ugotavljajo, je epidemija močno spremenila marketing, ki se nikoli ne bo vrnil na stara pota. Ali je to dobro ali ne, pa bomo verjetno ugotavljali šele čez nekaj let.

V branje vam priporočamo tudi prispevek o družinskih podjetjih, ki jih v Sloveniji ne manjka, pri Hermanu & partnerjih smo se pozanimali, kako so preživeli prvo leto, odkar so se pod njegovim okriljem združile tri agencije, svoje izkušnje z ustanavljanjem in vodenjem agencije za odnose z javnostmi pa nam je zaupala Urška Ambrož, ki je pred desetimi leti vzpostavila Sidero. Prinašamo vam tudi zgodbe o kreativnih sodelovanjih, kot je sodelovanje med agencijo Aritmija in nekonvencionalnim vinarjem Petrom Göncem, med Elektrom Ljubljana in Kabinetom 01, kjer so zasnovali novo celostno grafično podobo podjetja s štorkljo kot osrednjim elementom, pa med Pro Plusom in Mercatorjem, ki sta z resničnostno kuharsko oddajo Mali šef Slovenije spodbudila zavedanje o pomenu kakovostne prehrane otrok. Za posladek pa še knjižna sladica: Iza Sia Login nam je ponudila vpogled v nastanek knjige Iza in samorog, v katerem z možem Samom pripovedujeta zgodbo o tem, kako sta v zgolj sedmih letih ustvarila milijardo dolarjev vredno podjetje Outfit7.

novi mm

496

Naroči se na revijo MM in prihrani do 30%!

Intervju

luka bajs2
24. 09. 2022

Z Luko Bajsom, ki s svojo ustvarjalnostjo že več kot desetletje prinaša pozitivne…

»V zadnjem času tudi pri slovenskih naročnikih opažam željo po sodelovanju na festivalih. Vmes me je že postalo strah, da festivali postajajo samo…

ghada
21. 09. 2022

Ghada Wali je mlada egiptovska oblikovalka, ki je v regiji Bližnjega vzhoda že globoko…

Kdor nima zgodovine, nima prihodnosti. Ustvarjam dela, ki predstavljajo to, kar sem in od koder prihajam. Svetovno prepoznavnost sem si pridobila z…

bla
20. 09. 2022

Jernej Smisl bo 1. oktobra 2022 postal direktor Pristopovega oddelka za korporativno…

Predvsem pa sem ponosen, da partnerji Pristopa vidijo v mojih izkušnjah in ambicijah osebo, ki bo pripeljala korporativno svetovanje in poslovno…

Naši avtorji