novi mm
Aktualno

Novi MM: Širjenje virusa

Na naslovnici 479. številke Marketing magazina je Zoran Gabrijan, kreativni direktor v Futuri DDB.

Zoranu Gabrijanu je z ekipo uspel veliki met. Oglasi dobrodošlice, ki so jih ob prihodu Ikee v Slovenijo zasnovali za Lesnino, so okužili slovensko spletno javnost, ki (tokrat) ni skoparila s pohvalnimi besedami. Poenotenost mnenj je v naši deželi resnična redkost, zato je ta oglaševalski presežek tudi s tega vidika še bolj dragocen. Ugotavljati, zakaj je prišlo do učinka virusa, je težavna naloga. Gabrijan, ki smo ga (tudi) zaradi te, zagotovo najboljše oglaševalske akcije zadnjega leta (ali celo let), povabili k osrednjemu intervjuju, nima enoznačnega odgovora. Vse se je pač poklopilo ob pravem času: simpatični (slovenski) igralci, ki so se v tednu dni naučili besedila v švedščini, prijaznost in dobronamernost Lesnine, ki je – vsaj tako je videti – iskreno pozdravila tekmeca v »svoji« domovini, in seveda humor, ki vselej uspešno nagovori zabave željno občinstvo, vse skupaj pa pospremljeno še s kančkom sreče. Recepta za viralnost torej ni – če vam ga bo kdo poskušal prodati, ga poslušajte z zadržkom –, je le kombinacija sestavin, ki pa vam ne bo vedno zagotovila popolne jedi.

V novem MM-u pišemo tudi o industriji dogodkov, ki se je v lanskem letu popolnoma sesula, se zdaj počasi sestavlja nazaj. Tako smo se udeležili prvega dneva Effie, B2B konference in iPROM Akademije, kjer so predavatelji podelili svoje izkušnje v epidemičnem letu. Kot ugotavljajo, je epidemija močno spremenila marketing, ki se nikoli ne bo vrnil na stara pota. Ali je to dobro ali ne, pa bomo verjetno ugotavljali šele čez nekaj let.

V branje vam priporočamo tudi prispevek o družinskih podjetjih, ki jih v Sloveniji ne manjka, pri Hermanu & partnerjih smo se pozanimali, kako so preživeli prvo leto, odkar so se pod njegovim okriljem združile tri agencije, svoje izkušnje z ustanavljanjem in vodenjem agencije za odnose z javnostmi pa nam je zaupala Urška Ambrož, ki je pred desetimi leti vzpostavila Sidero. Prinašamo vam tudi zgodbe o kreativnih sodelovanjih, kot je sodelovanje med agencijo Aritmija in nekonvencionalnim vinarjem Petrom Göncem, med Elektrom Ljubljana in Kabinetom 01, kjer so zasnovali novo celostno grafično podobo podjetja s štorkljo kot osrednjim elementom, pa med Pro Plusom in Mercatorjem, ki sta z resničnostno kuharsko oddajo Mali šef Slovenije spodbudila zavedanje o pomenu kakovostne prehrane otrok. Za posladek pa še knjižna sladica: Iza Sia Login nam je ponudila vpogled v nastanek knjige Iza in samorog, v katerem z možem Samom pripovedujeta zgodbo o tem, kako sta v zgolj sedmih letih ustvarila milijardo dolarjev vredno podjetje Outfit7.

novi mm

Intervju

sasa gnezda
22. 04. 2024

V podjetju Mediade tudi letos pripravljajo Konferenco internega komuniciranja KIK 2024,…

Nekje sem zasledila misel, da je komunikacija mehka veščina, a da je zanjo treba trdo delati. Interna komunikacija se ne zgodi sama od sebe – vsaj ne…

zz
20. 04. 2024

PandaChat, slovenska rešitev, ki z UI poenostavlja iskanje po obsežnih podatkovnih…

Pričakujete lahko, da bo PandaChat vedno znova presenečal s kreativnimi in inovativnimi funkcionalnostmi. Spremljamo trg, razmišljamo in si…

Življenje z znaMMkami
15. 04. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

Prisegam na humor, igro besed in čustva … »Kupijo« me tudi nizkoproračunski oglasi z dobro idejo.

Naši avtorji