h
Aktualno

MM HITRICE

Hitrice so kratke novice, ki jih v uredništvu Marketing magazina izberemo in povzamemo na podlagi sporočil oglaševalcev, agencij in medijev, ki so nam jih poslali v minulem tednu.

Vsako nedeljo vas bo v vašem e-poštnem predalu čakal pregled aktualnih novičk, ki si jih boste lahko prebrali »na hitr’co« in s tem dodali piko na i iztekajočemu tednu ter se ustrezno informativno opremljeni podali v nov delovni teden.

Radenska Naturelle z najvišjo nagrado prestižnega izbora Monde Selection

Radenska Naturelle, negazirana naravna mineralna voda iz Radenske, ki pod zemeljskim površjem svojo čistost in neokrnjenost ohranja že 12 tisoč let, je na 63. svetovnem izboru vod in brezalkoholnih pijač Monde Selection prejela Grand Gold Award, najvišjo nagrado v kategoriji vod in brezalkoholnih pijač. Strokovna žirija izbora Monde Selection je oznako najvišje kakovosti podelila na podlagi mnenj neodvisnih strokovnjakov, ki so podrobno preučili vizualne vidike, vonj, pakiranje in okus, kot tudi znanstvene in laboratorijske ocene vode.

Radenska Naturelle

Nagrada za agencijo IPPR

Na dogodku Simfonija elektrotehnike+ v organizaciji Fakultete za elektrotehniko Univerze v Ljubljani, je nagrado Elektra+ prejela agencija za komuniciranje IPPR. Omenjena fakulteta je bila prva med slovenskimi fakultetami, ki je prepoznala pomembnost strateškega komuniciranja in se kot prva leta 2012 odločila za profesionalno oglaševalsko kampanjo. Zdaj že več kot deset let sodelujejo z agencijo IPPR, za katero pravijo, da poskrbi za to, da novice o dogajanju na fakulteti, o vseh njihovih uspehih, odkritjih, projektih in prebojih, pristanejo v slovenskih medijih. »S pomočjo agencije IPPR vsakoletno skrbno usklajujemo oglaševalske kampanje za vpis na fakulteto ter komunikacijsko strategijo pojavljanja fakultete v javnosti ter ozaveščanja javnosti o tem, kaj vse elektrotehnika+ sploh je. Odnosi z javnostmi so namreč ključnega pomena pri tem, kako zunanji deležniki dojemajo tako našo institucijo kot vsa področja, ki jih znotraj UL FE pokrivamo. Če je UL FE platno, je IPPR čopič, ki na tem platnu ustvarja podobo, ki bo odmevala pri različnih javnostih,« pravijo.

IPPR

NLB vlagateljem predstavila novo poslovno strategijo in vizijo

9. maja 2024 je NLB v ljubljanskem hotelu Union organizirala drugi NLB dan vlagateljev. Osrednja tema dogodka sta bili nova poslovna strategija in vizija NLB Skupine do leta 2030. Z njo se NLB Skupina odziva na spreminjajoče se bančno okolje in prihajajoče izzive ter naslavlja nove priložnosti. Na dogodku se je zbralo okoli 200 tujih vlagateljev, finančnih strokovnjakov, analitikov ter predstavnikov ključnih podjetij v regiji, preko 400 ljudi pa je dogodek spremljalo preko spleta.

 dan vlagateljev

Po Sloveniji zaživelo 70 hotelov za čebele samotarke

A1 Slovenija tudi letos ob svetovnem dnevu čebel pozornost namenja manj znanim čebelam samotarkam. Te opraševalke, ki so pogosto v senci medonosnih čebel, zaradi sprememb v okolju vedno težje najdejo dovolj hrane in primerno mesto za gnezdenje. V lanskem letu jim je A1 Slovenija prostor ponudil v svojem logotipu pred poslovno stavbo, ki so ga spremenili v hotel za čebele samotarke. Letos pa so naredili še korak dlje in z vseslovensko akcijo našli primeren prostor za 70 hotelov za čebele samotarke, ki so zaživeli v domovih v vseh slovenskih regijah.

čebele samotarke

Ob svetovnem dnevu čebel osnovnošolci veseli novih učnih čebelnjakov

Trajnostni projekt #PRVAčebela že pet let čebelarstvo uspešno približuje mlajšim generacijam. Ob svetovnem dnevu čebel sta Čebelarska zveza Slovenije in PRVA štirim osnovnim šolam postavili nov učni čebelnjak s čebeljimi družinami, zdaj jih je 20 v dvajsetih slovenskih občinah. Čebelnjaki so namenjeni učencem čebelarskih krožkov kot spodbuda pri učenju o čebelah, nove pridobitve pa so se veselili v občinah Črna na Koroškem, Kranj, Tabor in Zavrč.

PRVAčebela

Spar predstavil brezplačni program uravnotežene prehrane »Več vem, bolje jem«

V Sparu pravijo, da že od nekdaj veljajo za trgovino vseh kupcev, ki prisegajo na raznoliko ter uravnoteženo prehrano. Zato so se povezali s strokovnjaki s področja nutricionistike in ustvarili program za uravnoteženo prehrano »Več vem, bolje jem«. Štirje nutricionisti bodo s svojim strokovnim znanjem predstavili, kako lahko vsak na preprost način izboljša svoje prehranjevalne navade. Gre za sklop brezplačnih vsebin, ki vsakogar opremi z informacijami, potrebnimi za oblikovanje zdravih trajnih prehranjevalnih navad, in prikaže zmagovalno pot do uravnotežene prehrane. Namen projekta je oblikovati razumen odnos do hrane in osvojiti razumevanje, da ni dobre ali slabe hrane, temveč morajo biti izbrana živila podrejena našim individualnim ciljem.

Več vem, bolje jem 

Kozmetika Afrodita razkrila novo visoko učinkovito kolekcijo Essence of nature

»Gosti, sijoči, močni in zdravi. Prav takšni lasje, pa naj bodo dolgi ali kratki, lovijo poglede, zato si jih želijo vsi potrošniki,« pravijo v Kozmetiki Afrodita, kjer dobro poznajo želje in pričakovanja svojih kupcev. Na medijskem dogodku v Ljubljani so predstavili novo kolekcijo izdelkov za nego las Essence of nature, namenjeno celoviti rešitvi različnih problematik las in lasišča. Celotna kolekcija se naslanja na več kot 50-letno Afroditino tradicijo v negi las, na vrhunske naravne sestavine, pa tudi na izjemne rezultate delovanja pri različni problematiki las in lasišča.

Essence of nature

Otroci tekli za otroke

Na 9. dobrodelnem Skazinem teku Otrok otroku so zbrali rekordnih 25.000 evrov, ki so jih razdelili med Medobčinsko zvezo prijateljev mladine Velenje, Atletski klub Velenje, Plavalni klub Velenje – paraplavalno skupino Delfinčki, Rdeče noske Slovenije, Nogometni klub Rudar Velenje in Tabornike Šoštanj. Skupno so v devetih letih zbrali kar 111.250 evrov, otroci pa so ponovno potrdili slogan teka: »Zmagamo, ko si pomagamo!«

Otrok otroku

Že dve leti na Mbajk raketi

Mariborski sistem izposoje koles Mbajk je 4. maja praznoval drugo obletnico delovanja. Trenutno imajo v Mariboru 29 postajališč s skupaj 290 kolesi. Z njimi so uporabniki v dveh letih opravili več kot milijon izposoj, kar je izjemna številka tudi v primerjavi z evropskimi in svetovnimi prestolnicami.

Mbajk

United Buddy Bears prihajajo v Ljubljano

V Ljubljani bomo letos prvič gostili razstavo United Buddy Bears, Umetnost strpnosti/The Art of Tolerance. Na Trgu republike bo od 29. maja do 17. julija 2024 razstavljenih 145 dvometrskih medvedov, ki z dvignjenimi rokami širijo prijateljstvo in optimizem med državami, ki jih predstavljajo. Med njimi bo tudi na novo poslikan slovenski medved, ki ga je ustvaril mladi umetnik Luka Rep.

United Buddy Bears

Pomežik soncu: Na morje bo šlo več kot 530 otrok

RTV Slovenija se je minuli teden pridružila dobrodelni akciji ZPMS Pomežik soncu. Gledalce TV Slovenija so povabili k donacijam za morska letovanja otrok iz socialno ogroženih družin in zbrali 188.850,33 evrov.

Pomežik soncu

Intervju

tadel
12. 07. 2024

Z Boštjanom Tadlom, med drugim tudi nekdanjim odgovornim urednikom Marketing magazina,…

Življenje z znaMMkami
24. 06. 2024

Rubrika Življenje z znaMMkami je ena najbolj branih v MM-u, zato jo objavljamo tudi na…

"Težko rečem, katera je najboljša oglaševalska akcija zadnjega leta, ker mi nobena ni ostala v spominu."

Anže Jereb
19. 06. 2024

Ko smo na MM-u izbirali kreativnega direktorja leta, smo v prvi deseterici slovenskih…

Tako v Ljubljani kot v Kijevu se je v zadnjih 25-ih letih veliko spremenilo in vzporednic ne bi mogel potegniti niti med dvema agencijama na svetu.…

Naši avtorji